Gå til innhold

Noen som har opplevd litt rødt på papiret i uke 6?

Anbefalte innlegg

Tidligere i dag var det litt brunaktig på papiret, og nå var det rødt. Har ingen smerter..

Andre som har opplevd dette sånn ca i uke 6?

Blir jo litt små stressa av å se at papiret er rødt... men har allikevel en følelse av at alt er bra. Det renner ikke el noe, men er rødt når jeg tørker meg.

(Uff, beklager detaljene)

Fortsetter under...

[quote name=charlotte :)' timestamp='1366477058' post='145272590]

Hadde det slik flere ganger både i uke 5,6 og 7 :) er nå 11+5 og den lilles hjerte banker som bare det :)

Tusentakk for betryggende ord! Har nå blitt så glad i den lille inni magen :)

På besøk fra 2.tri:) Er nok bare slimhinnene dine som er litt skjøre i graviditeten. Derfor blør gravide lettere sa jordmora mi. Tror ikke du skal bekymre deg med mindre det kommer mye blod og du har smerter:)

På besøk fra 2.tri:) Er nok bare slimhinnene dine som er litt skjøre i graviditeten. Derfor blør gravide lettere sa jordmora mi. Tror ikke du skal bekymre deg med mindre det kommer mye blod og du har smerter:)

Tusentakk for svar! Ble litt engstelig i går.. Men nå blør jeg ikke lenger, og det er kun litt brunt på papiret. Husker tilbake at jeg hadde det slik i forrige graviditet,og at jeg da fikk tidlig UL. Husker gynekologen sa at det var siste rester etter mens. Føler meg mye roligere. Har heller ingen smerter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...