Gå til innhold

Hvordan er årets vinterdress fra Europris? Merket er Basecamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser europris nå har 70% avslag på vintertøy. Tenkte kanskje å kjøpe vinterdress der som barnet mitt kan ha som ekstra dress i barnehagen neste vinter.

Men hvordan er kvaliteteten på denne? Noen her som har erfaring?

Anonym poster: f3fe2c5b7a9ee59f58a14dc6cd6cf33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på indre østlandet og har hatt den dressen i år å den har vært helt ok. Vi har hatt flere dresser, som har blitt brukt om hverandre og den har vært solid, stroppene har holdt hele vinteren og varm i tillegg selv i 20 blå.

Den er også vannavnstøtende til en viss grad så løp å kjøp...

Anonym poster: 0d220972fb2415c88dce17c927658372

Skrevet

Vet ikke hvordan kvaliteten er, ville liksom aldri falt meg inn å kjøpe dress på europris. Men funker sikkert som dress nr to til hjemmebruk. Greit å ha den beste i barnehagen.

Anonym poster: 1def9fdd40c137da09596f3981618cda

Skrevet

Ikke meg heller, men var innom der i går og fikk se dette.

Tanken er som sagt og ha den som ekstra dress i bhg. Hvis den hun har skulle bli bløt, gørrete etc, så hun har skift.

HI

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Når jeg tenker på utedresser fra europris tenker jeg tungmetaller og dårlig kvalitet. Men kan godt være jeg bare er fordomsfull:P Funker sikkertsom ekstradress. Selv kjøper jeg heller andre dresser på salg.

Skrevet

Flere som vet?

Skrevet

Har ingen erfaring med de, men tenker at det sikkert er bra nok som en ekstradress.

Anonym poster: ceabca0a2f03de41113c41dca3e10cfa

Skrevet

Trenger de virkelig TO dresser i barnehagen??

Har nå hatt tre unger i barnehage og aldri hatt behov.

Anonym poster: dc6f0db7d56d815d69a09ce86dc3bc7c

Skrevet

Har hatt både vinterdresser og tynndresser fra Europris, og det funker helt supert! Overraskende bra kvalitet til lav pris!

Anonym poster: 43446991c87b468762c8f87e68347905

Skrevet

Takk for svar! :-)

Kjøper nok dressen som ekstra dress! :-)

Den koster bare en hundrelapp, så ingen stor kostnad akkurat. Men tenkte det var greit å ha en ekstra dress uansett ;-)

HI

Skrevet

Aldri hatt det vi heller. Kjøper heller skikkelige klær isteden for mange billige.

Anonym poster: a3e287eace554638e8dd5f43269667b8

Skrevet

Min erfaring: hadde både Stormberg og Europris sin på min 4 åring. Europris sin varte faktisk lengst :D Stormberg fikk hull i stoffet på rompa.

Derfor har jeg sluttet å dømme billigklær ;)

Anonym poster: e4b981db659d727cea2043426435222e

Skrevet

Syntes faktisk synd i barn som bruker dårlig utetøy. En gutt i bhg, hadde denne dressen i vinter, stakkars gutt. Tung vond stiv og dårlig passform. Elendig pusteevne og gutten ble klam og kald. Kjøp heller en god dress, f eks Ticket og en vinterbukse til hjemmebruk/ekstradress om det skal være billigst mulig, eller en dress på salg eller brukt som ikke er en billig stiv jalladress.

Samme hvor dårlig råd jeg har hatt har jeg alltid prioritert ordentlige klær til ungene, alle timene de er ute hver dag!

Ser så mange foreldre i bhg, selv er de freshe i klærene, ofte merkeklær, mens ungene går i for små, slitte klær og dårlige sko og utetøy! Da lurer jeg på hva som er galt med enkelte!

Anonym poster: 1ed511519bc15a8f5e57ea3bfc9d46eb

Skrevet

Så man er dårlige foreldre om man handler enkelte klær på europris?? Jaja..

Anonym poster: e4b981db659d727cea2043426435222e

Skrevet

Jeg har en fleecejakke i Basecamp og den er helt elendig kvalitet.

Anonym poster: cc8da5d39ca5d502f88b793ed5063885

Skrevet

Syntes faktisk synd i barn som bruker dårlig utetøy. En gutt i bhg, hadde denne dressen i vinter, stakkars gutt. Tung vond stiv og dårlig passform. Elendig pusteevne og gutten ble klam og kald. Kjøp heller en god dress, f eks Ticket og en vinterbukse til hjemmebruk/ekstradress om det skal være billigst mulig, eller en dress på salg eller brukt som ikke er en billig stiv jalladress.

Samme hvor dårlig råd jeg har hatt har jeg alltid prioritert ordentlige klær til ungene, alle timene de er ute hver dag!

Ser så mange foreldre i bhg, selv er de freshe i klærene, ofte merkeklær, mens ungene går i for små, slitte klær og dårlige sko og utetøy! Da lurer jeg på hva som er galt med enkelte!

Anonym poster: 1ed511519bc15a8f5e57ea3bfc9d46eb

Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg klær meg i merkeklær eller at jeg er fresh hele tiden, men jeg er ikke rik..

Barna mine har hele veien blitt kledd i hva jeg har råd til å kle dem i og jeg merker at jeg heller spanderer på barna 2 dresser til en billig penge, enn å kjøpe 1 som koster det dobbelte av de to. Eneste gangen de klaget på å være kalde var da jeg kjøpte reima vintersko til dem, blytunge var også disse merkeskoene som jeg ifølge noen her inne mååå ha til barna.

Her i huset vokser barna fra klærne sine etter en sesong, selv om ting er hele etter endt sesong så passer de rett å slett ikke til neste.

Jeg derimot vokser ikke så mye hverken utover eller oppover så jeg kjøper klær som jeg bruker i mange år fremover. Derfor koster de litt mer, men jeg er jo så gnien på mine egne klær tilogmed at jeg kjøper det billigst mulig også...

Hele dette innlegget var kun til deg over her for å forklare forskjellen på barn og voksen. (Ps, barna mine har dyrere vintersko enn meg..*)

Anonym poster: 0d220972fb2415c88dce17c927658372

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Synes dressene både fra Coop og fra Europris er tunge, stive og har dårlig passform

Skrevet

Dersom man bruker billigdresser har man kanskje behov for det?! :)

Anonym poster: 7df5015399b37bfa20a31ee0f775651f

Skrevet

Jeg har helt fint råd til å kjøpe en dress til 2000,- til barnet mitt. Årets dress kostet 1200,- og hun har brukt den endel.

Jeg har også tenkt til å kjøpe en dyr dress neste år til h*n starter i bhg. (er da 2 år)

Jeg aner ikke om de trenger en ekstra dress i bhg jeg, men spørsmålet mitt var hvordan denne dressen var. Ikke at jeg var en dårlig mor og stakkars barn fordi h*n har en ekstra dress hengende i bhg som koster 100,-!!!

Herregud...

HI

Skrevet

Jeg har ikke prøvd dressen, men har selv handlet masse annet på europris!

Ser jo at flere her inne har hatt positiv erfaring med dressen, mens en var negativ.

Kan drt være at folk automatisk ser alt det negative bare fordi det er feil merke? Syns det begynner åmbli vel mye merkestyr her nå altså..

Selv har min gutt brukt en dress til 700 kroner fra name it. Den har fungert helt supert for oss. Aldri kald, klam eller våt, så det trenger ikke nødvendigvis stå på prisen.

Anonym poster: 47b6629aaf94f8ce4f8e66f4314e938c

Skrevet

vil minne om at vinterdress fra Friends på Coop Obs ble kåret til best i test i fjor ;-) den kostet 599,- det beviser nok en gang at det dyreste er ikke alltid det beste.

Anonym poster: d1348457421370ce1c9fdca15aaf516b

Skrevet

Vi har hatt Europris dress i år. Kjøpte den bare for å prøve, og tenkte vi kunne kjøpe ny om den ikke var så god. Det var ikke Basecamp, men et eller annet annet merke. Den er bedre enn ticket 2 heaven som han hadde i fjor, og bedre enn den fra Stormberg eller hva det var, som var så trang at han ikke fikk hånda gjennom ermet uten vott en gang. Den fra Europris er så bevegelig, slitesterk og varm. Jeg skal aldri dømme billigmerker mer i hvert fall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...