Gå til innhold

Kjøleskap eller kombiskap.. Hva har dere?

Anbefalte innlegg

Da kjøleskapet har gått dukken, må jeg ha nytt. Synes egentlig aldri det blir nok plass i kjøleskap, spesielt problemer under bursdager. Siden fryseskapet jeg har er eksen sitt, så må jeg etterhvert ha nytt fryseskap/boks også. Er derfor usikker på om jeg skal kjøpe kjøleskap eller kjøl/frys nå. Må ha noe billig, egentlig ikke råd til noe nytt nå, men må jo ha kjøleskap. Vi er forresten 1 voksen og tre barn.. Klarer dere dere med kombiskap, eller har dere stort kjøleskap?

Anonym poster: b8858b4231e2b2b3a9c351b44fbccb39

Fortsetter under...

Vi har ett lite kjøleskap oppå lite fryseskap på kjøkkenet

Dette ble kjøpt brukt for 16 år siden og er en god kombo.

4 store frysere i kjelleren

Og spisskammers.

Anonym poster: 91f38ba86a5a4ca3ee2d8ebe6e55676a

Har kombiskap og kjøleskapsdelen er altfor liten! Det er forsåvidt frysedelen og, men vi har en stor fryser i kjelleren i tillegg.

Jeg er ikke i tvil om at jeg aldri skal kjøpe kombinert igjen - heller spare litt og kjøpe kjøl og frys separat. Sånn som det er nå, har jeg ikke plass til å ukeshandle pga plassen i kjøleskapet.

Anonym poster: a0e00f66cf15c65730f84823f22b152b

Har romsleg kjøleskap, og tek heller turen til fryseboksen i kjellaren når det trengs. Svært nøgd med at me kjøpte stort kjøleskap framfor kombi, som mannen eigentleg ville. No er han einig.

Eg storhandlar ein gong i veka, med påfyll før helga, og då vert det ganske fullt likevel. Ved bursdagar kan eg stable litt godt og få plass til kaka, sjølv om det nok aldri vert stort nok i slike høve.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...