Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg klager altså, hehe :) Men det er så rart. Han kan være illsint, sulten eller trøtt, men så fort han havner på stellebordet og bleier er av så smiler han og spreller av glede. Ser det er flere som opplever det samme. Noen som kan tenke seg hvorfor? :)

Skrevet

Samme her. I vårt tilfelle har vi alltid kost oss på stellebordet.

Baby får masse oppmerksomhet. Tuller og synger osv.

Så regner med det er derfor i vårt tilfelle i alle fall :)

Skrevet

Det Lisse_01 sier. Dessuten er det sikkert ekstra deilig å få være naken :)

Skrevet

Ja min elsker være naken. Blir mer og mer glad for hvert plagg som taes av. Sutrer med en gang jeg begynner å kle på han :)

Skrevet

Så lenge hun er naken er hun blid som ei sol. Når vi skal kle på er hylingen igang. Ikke lett å ta bleie på ungen når hun vrir seg over på magen ;) body er en kamp...... Blir helt svett hver gang hehe ;)

Skrevet

du får nyte det mens det er slik, min på 8 mnd var slik når han var liten baby, men nå er det HAT å skifte bleier, griner å prøver å snu seg å bare kaos ;) hehe.. heldivis går vel det også over;)

Skrevet

Er sånn her og. På stellebordet er han alltid en liten sol.

Har blitt ekstra kjekt nå i det siste når han i tillegg til å bli glad tisser når bleien kommer av. ;)

Skrevet

Min på 6 uker liker det IKKE. Det er av- og påkledningen som er så kjip tror jeg. for når han ligger der uten bleie og vaskes osv er han stort sett fornøyd.

håpe han begynner å trives bedre med det etter hvert!

Skrevet

Vi hadde en periode med førstemann hvor vi kledde av ham hver gang han ble sutrete. Funket som bare det! Da lå han fornøyd og sprella. Tror det var i 4-mnders alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...