Jennimy Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Noen her med barn som har astma? Hva var symptomene? Hvor gammel var han/hun da dere oppdaget det? Er livredd for at min har fått det, hun er 6 mnd.
*Lissi* Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Mine 3 yngste har/har hatt "småbarns astma". Oppdaget det da de var små. Var veldig mye/ofte syke. Og det ble veldig tette i nedre luftveier. De to yngste var dessuten innlagt med RS-virus. To av de har sluttet på medisiner rundt 4 års alder.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Min eldste har barneastma, hun blir 3 til sommeren. Symptomene begynte høsten hun var 1 1/2 år med at hun hostet om natta i mange mnd i strekk. Fikk Ventoline og Flutide og det har hjulpet betraktelig. Kan ikke si jeg merket noe så tidlig som vinteren hun var 6mnd. Min minste er nå 4mnd. Hun kan de allerede se astmasymptomer på ved at hun har vært veldig mye forkjølet og tungpustet. Vi var innlagt med Humant Metapneumovirus da hun var 5 uker. Etter det har vi hatt 6 nye luftveisinfeksjoner og forrige helg ble hun innlagt igjen, denne gangen RS virus og vi ligger fortsatt på barneavdelingen. Foreslår at du tar kontakt med legen din, det er ikke så lett å se forskjell på feks RS og astma og en RS kan henge i veldig lenge. Hva slags symptomer synes du at du ser hos hun?
Jennimy Skrevet 29. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2013 Nå begynner å tvile igjen. Hun har jo faktisk ikke vært syk en eneste gang siden hun ble født. Men hun har vært tett i nesen så og si hele tiden. Men det kan jo tyde å andre ting. Hoster fortsatt om natten og har masse eksem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå