Gå til innhold

Noen erfaring med baby jogger city elite??

Anbefalte innlegg

Ser dem har på (babycare) butikken denne vognen på tilbud, sportsdel og bagdel til under 5000kr... Å jeg er på utkikk etter en 3hjuls vogn.Er dette en vogn noen har erfaring med, gode eller dårlig??

Min jente er 5mnder å 1uke, er hun for liten til å bruke sportsdelen??:)

Fortsetter under...

Venninna mi har den og er kjempe fornøyd. Hun har ikke hatt bagdelen da.

Jeg har selv TFK joggster twist som likner, og da byttet jeg til sportsdel da han var 4,5 mnd. Gikk kjempe fint :)

Har selv kjøpt babyjogger city elite MINI. Døds fornøyd

For at lillefrøkna blir jo sittende med ansiktet ifra meg, tenkte kanskje det ble for masse nye inntrykk til sånne små, eller syns dem d er spennende?? Kanskje bare moren som syns det blir tungt å ikke se henne:p

Har å hørt at minuset med vognen er at den blir fort baktung, å tipper fort, har du hørt noe om dette??

Vet at de på 3 hjul fort kan bli baktunge. MEN ikke kun med baby i.

Men hvis man har stellevesken på styret også i tillegg, da blir de baktunge. Det har jeg merket. Men hvis baby kun ligger i så null stress.

Jeg var også veldig nervøs før jeg byttet. Men da jeg hadde byttet til sportsdel var jeg sååå fornøyd. Den første mnd eller to hadde jeg jo alltid ryggen nede. Så er jo nesten som å ligge i bag anyway :)

Den kan bli litt baktung, ikke heng stelleveske som er tung der. Men vi har en som vi nå bruker på barn nr 3 og vi elsker den vogna!! Kjempedeilig å trille og tar meget lite plass i bilen. Har brukt den til barna er over 3 år:-)

Annonse

Elsker den! Vår har vært brukt daglig i over to år, går lange turer hver dag. Og vogna er like fin enda. Bruker den med bag nå til lillesøster, men skal snart gå over til sportsdelen igjen. storebror satt godt i den til han var ferdig med vogn og sov kjempe godt i den. Er gode vinduer i taket, så du ser babyen likevel. Løp og kjøp! Virkelig en god vogn :D hvis du henger myye på styret blir den baktung. Men jeg har aldri opplevd at den har tippet med ungen oppi. Det har helst vært når ungen er tatt utav vognen.

Jeg har selv TFK joggster twist som likner, og da byttet jeg til sportsdel da han var 4,5 mnd. Gikk kjempe fint :)

Er city mini mer som en trille?

Kan ryggen legges helt ned, slik at de kan sove godt i den?

Er city mini mer som en trille?

Kan ryggen legges helt ned, slik at de kan sove godt i den?

Ja, det er en solid trille. Ryggen kan legges helt ned ja.

Det er en sommertrille. Er ikke noe å ha ute i stygt vær og vinter :)

Vi er kjempe fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...