Gjest Gullebolle Skrevet 19. april 2013 #1 Del Skrevet 19. april 2013 Noen som husker. Var på kontroll i dag, 1 egg var 13 mm, et på 9 mm, og resten 8mm eller mindre. Nettopp satt spøyte nr 10 nå, så dette tar sin tid! Ny kontroll på tirsdag, er jeg helt på jordet om jeg tenker uttak neste fredag eller mandag. Skal stå på samme dose, økte etter kontroll etter 5 sprøytedager.Hadde jammen meg glemt hvor mye tanker som flyr rundt i hodet i denne prosessen..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144040363-hvor-mange-flere-dager-gikk-dere-p%C3%A5-sp%C3%B8yter-n%C3%A5r-ul-viste-follikler-p%C3%A5-rundt-89mm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
micke78 Skrevet 20. april 2013 #2 Del Skrevet 20. april 2013 Må bare si du er heldig som får sprøyte videre!!! Jeg fikk avbryte forsøket mitt i går på grund av de var for små:( Synes ikke jeg fikk noen bra forklaring heller:( Mine var: 8, 8, 11, 12 og 19. Synes jeg burde ha fått flere sprøytedager, hadde jo bare sprøytet i 8 dager:( og har jo bare en eggstokk også, så jeg vet ikke hva de forventer å få ut av meg jeg.... Er skikkelig lei meg iallfall, andre gang de avbryter forsøk pga det her... Men jeg har kjempetro på deg, dine er jo på gang og du har fått flere sprøytedager. Og de vokser jo 1-2mm per dag. Lykke til kjære du:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144040363-hvor-mange-flere-dager-gikk-dere-p%C3%A5-sp%C3%B8yter-n%C3%A5r-ul-viste-follikler-p%C3%A5-rundt-89mm/#findComment-145271585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullebolle Skrevet 20. april 2013 #3 Del Skrevet 20. april 2013 Hei Micke, ble du avbrutt så tidlig? Høres veldig veldig rart ut! Hvor hører du til? Nei det burde du aldri funnet deg i. Når de føst er igang, kan det jo få veldig fort. Jeg har pcos i kraftig grad på eggstokkene, og det tar litt tid med meg, og de er jo redde for overstimulering slik jeg har hatt tidligere. Når hauksen så papirene mine fra tidligere forsøk, syntes han 20 dager var i litt i lengste laget slik jeg hadde på første forsøk. Men man kan fint gå en stund til på sprøyter. Spurte sykepleier på telefonen og hun sa også kunne gå en stund til. Men regner nok med det blir avbrutt om det ikke har skjedd noe mer til tirsdag, da har jeg gått i 13 dager. Nei ville snakket med klinikken og forlangt en forklaring om jeg var deg, alle er jo ikke A4 og kan sette eggløsningsprøyte etter 10 dager. Jeg syntes det hørtes veldig rart ut at de avbrøt etter kun 8 dager:-( Stakkars deg, det er så vanvittig tøff prosess, og alle medisiner og stikkinger til ingen nytte. Huff:( Men ønsker deg masse lykke til på neste forsøk, og om det er samme resultaet igjen, så krev at du får sprøyte noen dager til, det er det ingenting i veien med! Hvis det er just nå, ville jeg jammen med satt eggløsningsprøyte til tross og hoppet til køys om jeg var deg, den ene follikelen din er jo fin størrelse! Om ikke det er sædkvaliteten som er dårlig da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144040363-hvor-mange-flere-dager-gikk-dere-p%C3%A5-sp%C3%B8yter-n%C3%A5r-ul-viste-follikler-p%C3%A5-rundt-89mm/#findComment-145272387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
micke78 Skrevet 22. april 2013 #4 Del Skrevet 22. april 2013 Hei Gulleboll! Tusen takk for at du svarte meg (selv om det var din tråd:))! Jeg er glad du skriver det med at jeg ikke burde finne meg i det, det burde jeg jo ikke! Jeg hadde jo egg på gang... Jeg skal kreve en bedre forklaring, orker rett og slett ikke all denne uvissheten og fölelsen av att jeg er misslykket som kvinne! Sädkvaliteten til gubben er super. Vi hadde jo et bra egg, den på 19mm, så vi fikk beskjed om å ta 250E på fredag, ta eggelösningsspröyten lördag morgen, ha sex lördag, söndag og mandag. Så vi har hatt oss x flere disse dagene, så nå er det ikke mer vi får gjort denne måneden iallefall;) Jeg skal ta babyklister, asetylsalicylsyre og spise ananas fra og med onsdag tenkte jeg, men så er det bare å vente på mensen:) Nei, det her er det töffeste jeg har värt igjennom i livet altså, unner ingen det..... Kjenner du noe i eggstokkene nå eller? PCOS er jo en lumsk tilstand som er litt uforutsigbar både når det kommer til mens og eggelösning har jeg forstått. Håper du har funnet en bra lege/klinikk som tilpasser behandlingen til deg, men det virker jo sånn. Nå vet jeg ikke om det er noe forskjell på privat og offentlig i forhold til individtilpassing i Norge, men her i sverige er det iallefall stor forskjell. Önsker deg veldig lykke til i morgen og håper eggene har vokst!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144040363-hvor-mange-flere-dager-gikk-dere-p%C3%A5-sp%C3%B8yter-n%C3%A5r-ul-viste-follikler-p%C3%A5-rundt-89mm/#findComment-145276902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå