Gå til innhold

Bryllup 10 dager før termin??

Anbefalte innlegg

.. Er så i tvil! Invitert til en venninnes bryllup 10 dager før termin.. Dette skal være 4 timer unna der vi har fødeplass og nærmeste sykehus er en drøy time unna.. Sist fødte jeg 11 dager før og fødselen varte i 3,5 timer fra 2 cm åpning til han var ute.. Og jeg må svare nå innen 2 uker.. Er 30 uker på vei.. Huff..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144040334-bryllup-10-dager-f%C3%B8r-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde ikke jeg turt heller:-/

..og det hadde sikkert ikke fungert å tatt med babyen om du så hadde født tidligere?! Den ville jo vært ganske nyfødt uansett da:/

Vi er bedt til konfirmasjon midt oppi min termin, så vi har svart at vi måtte se an om jeg hadde født, amming osv. Først:)

Har ikke lyst til å dra med baby, ble så overvelda av barselhormoner sist, at denne gangen skal jeg ta det nest mulig med ro etterpå. Spesielt med toåring som krever sitt.. Føler bare jeg må si ifra enten "ja, kommer så sant jeg ikke har født" eller "nei, kommer ikke til å gå..". Dette siden det er såpass dyrt med mat osv til bryllup.. Men sier vi ja må jeg også være villig til å føde på annet sykehus da...

Titter innom fra 2.tri :)

Det høres strabasiøst ut å skulle legg ut på langtur så tett opptil fødsel. Det er fullstending lov å prioritere seg selv når det er 11 dager til termin og du har en to-åring i tillegg!

Jeg nektet min samboer å reise på langtur med sin far 9 dager før termin, og ble kalt hysterisk og urimelig av familie, men gjett hvilken dag ungen kom på ;)

Fortell din venninne om situasjonen, så forstår hun sikkert godt at det er vanskelig for deg å delta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...