Gå til innhold

Parkdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken parkdress velger dere, og hvorfor?

Skrevet

JEg har valgt Reima Curious fordi jeg liker kvalitet på uteklærne:) Og jeg syns den var kjempefin:)

Skrevet

Har til nå kjøpt Reflex og er svært fornøyd. Rimelig, god kvalitet og komfortabel for barnet. Syns ikke det er verdt det å betale så mye for en dress han vokser ut av hvert år! :)

Skrevet

Leketøy, fordi jeg fant den til 100 kroner på Coop Xtra. :P Funker helt fint. :)

Skrevet

Color kids 249kr på tilbud. 100000 vannsøyle. Kjempe fornøyd!

Skrevet

Har Troll sin todelte, så nå går snart fleecdressen og da står vi igjen med en fin-fin parkdress....

Og det beste er at fleecdressen er super i seg selv når vi skal ut å gå og det ikke er vått:)

Skrevet

Reima Tec og Reflex.

Skrevet

Kjøpte en på Name It, softshell med isolert i rumpa. Super!!

Skrevet

Kjøpte en på Name It, softshell med isolert i rumpa. Super!!

Husker du hva vannsøyle det er på den?

Skrevet

Takk for svar til dere alle :)

Skrevet

Her sverger vi til heldress i "oljehyrestoff". Vi har Didriksons men mener også at reflex har samme. Eneste som ikke blir våt i bhg i disse dager.

Skrevet

Snuppa hadde kaxs proxtec dress ifjor som vi var fornøyd med :) nå har vi reflex ;) har også en reima dress men den blir bare brukt sim reserve da den er alt for vid til den tynne snuppa mi, hun greier jo så vidt å gå i den...så jeg liker ikke passformen på reima sine dresser :/ den er jo 10 cm for vid på hver side selv om den er passe i lengden..

Gjest sussie77
Skrevet

Vi har bruker park dress fra Reflex. Syntes de er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...