Happypregnant Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Mini er 4 mnd og har nå rullet i 2 uker.. De siste to ukene har har vært mer sutrete og grinete enn ellers. Før var han alltid så blid og maste i vei. Nå virker han mer rastløs og som han kjeder seg. Har det noe med at han har begynt å bevege på seg? Er det noen andre som har opplevd det?
Overraskelsen Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Er det fra rygg til mage han ruller? Da er han muligens frustrert fordi han ikke kommer seg forover :-)
Apple80 Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Ja!!!! Akkurat sånn er det her også. Jeg tror som nevnt over at han er frustrert over å ikke komme seg framover. Så nå gleder jeg meg veldig til han knekker den koden også,så kanskje han kan bli litt blidere..
Happypregnant Skrevet 19. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2013 Ja,fra rygg til mage! Skikkelig sint. Kjefter og klager.. Nå klarer han å snu seg 180 grader ved å skubbe seg rundt med armene.. Begynte å rulle da han var 3 1/2. Nå er han 4 mnd.. Når er d vanlig å dra seg framover? Han er veldig sterk sier legene.. løfter hele magen opp fra gulvet
*oktobergutt 12* Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 Hvordan få dem til å rulle? Min er 6 mnd og vil ikke rulle, han kan men "gidder" ikke. Bare klager og sutrer når jeg legger han på magen. Må jeg bare trene og trene med han eller kommer det av seg selv? Hva er deres erfaringer?
Happypregnant Skrevet 19. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2013 Han rulte mye over til siden men kom seg aldri helt over.hjalp til innimellom,men det har vell kommet av seg selv. Etter at han klarte det første gang virker det som han knakk koden,for siden den dag ruller han over så fort vi legger han ned.. Trekker din baby seg framover?
*oktobergutt 12* Skrevet 19. april 2013 #7 Skrevet 19. april 2013 Han rulte mye over til siden men kom seg aldri helt over.hjalp til innimellom,men det har vell kommet av seg selv. Etter at han klarte det første gang virker det som han knakk koden,for siden den dag ruller han over så fort vi legger han ned.. Trekker din baby seg framover? Nei han gjør ikke det. Han klarer å løfte seg opp med strake armer og har klart å løfte rompa ganske høyt. Ser ut som om han prøver å krabbe men ikke få det til. Sutrer av frustrasjon med en gang...
Elsa88 Skrevet 19. april 2013 #8 Skrevet 19. april 2013 Min er 6 måneder, og ruller fra rygg til mage før jeg klarer å si "hei" etter jeg har lagt han ned. Han her elsker å være på magen men til en punkt så orker han ikke mer så begynner han å sutre, eller legger hode sitt ned for å slappe av Han her har bare funne ut hvordan men kommer seg bakover, framover ingen sjanse enda. Han løfter seg opp med strake hender men må legge se flat for å å opp rompa litt. Gleder meg til han begynner å krabbe ))
Happypregnant Skrevet 22. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2013 Ja!!!! Akkurat sånn er det her også. Jeg tror som nevnt over at han er frustrert over å ikke komme seg framover. Så nå gleder jeg meg veldig til han knekker den koden også,så kanskje han kan bli litt blidere.. Er h*n vanskeligere å legge? Min lille gutt var så flink til å sovne av seg selv om kveldene...nå tar det laaaaang tid og han må ha hjelp.samme om natten når han våkner for mat..han driver å prøver å snu seg og ligger helt vridd.. Sånn holder han på før jeg m vugge han i søvn...
Apple80 Skrevet 23. april 2013 #10 Skrevet 23. april 2013 Han har alltid vært litt vanskelig å legge.men han snur seg nå på magen i søvne noen ganger. Også våkner han ig kommer ikke tilbake..vurderer sånn sovepose som man kan feste i sengen,men det kan jo hende han da bare blir frustrert..?
Happypregnant Skrevet 23. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2013 Han har alltid vært litt vanskelig å legge.men han snur seg nå på magen i søvne noen ganger. Også våkner han ig kommer ikke tilbake..vurderer sånn sovepose som man kan feste i sengen,men det kan jo hende han da bare blir frustrert..? I natt fant jeg han sovende på magen.. snudde han og da våknet han. Kan de fint sove på magen nå? (de snur vell hodet til siden).. Jeg kjøpte faktisk sånn sovepose i går.. Har ikke fått vasket den, men tenkte å vaske den i dag slik han kan sove med den i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå