Gå til innhold

Mistanke om fostervannslekkasje uke 38.

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg da? Har nå tatt morgenstell igjen, skiftet undertøy igjen og truseinnlegg, og skal følge nøye med utover dagen. Hodet er festet så det er ikke noe foss, slimproppen gikk for et par dager siden. Noen med erfaring? Er vel ikke lurt å gå lenge med det om så skulle være?

Fortsetter under...

Mitt vann gikk søndag kveld da jeg fikk min sønn. Jeg dro inn på kontroll på sykehuset mandag morgen, men ble sendt hjem igjen. Dro inn igjen på tirsdag for ny kontroll, de hold meg igjen der til onsdag, da de valgte å sette meg igang onsdag morgen. Han ble født torsdag ved lunsj...

Jeg husker fra det var viktig å holde et øye på fargen på vannet som kommer ut. Han fikk antibiotika da han var født pga missfarget vann (avføring).

Hadde HKS i forrige svangerskap pga vannavgang og ingenting hendte på tre døgn, men da var det en foss liksom. Nå mistenker jeg det bare, siden det hverken minner om urin eller utflod. Blankt og en udefinerbar lukt.. Rart hva man glemmer fra forrige svangerskap. Ja, tror jeg ringer å hører i tilfelle rottefelle. Best å være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...