Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har tittet på og tenkt på vogner siden januar, og bestemte oss i løpet av påskeferien. Vi bestilte vogna uken etter påske, og det var flaks for den Emmaljungavognen vi ønsker oss produseres siste gang i neste uke, så ikke sikkert vi hadde fått den om vi hadde ventet lenger. Er uke 27 idag.

Vi får vogna i midten av mai cirka.

Ta kontakt med butikken(e) dere tenker å bestille fra og hør når dere eventuelt må legge inn en bestilling.

Endret av yogajente
Gjest StineTh

Hihi, vi bestilte vogn når jeg var i uke 10 ;) Litt utålmodige her i huset! Men vi fikk også vite det samme som Yogajente, at det Emmaljunga vognen vi ville ha ville gå ut av produksjon og at vi kanskje ikke ville rekke å få den nye modellen til termin. Så da var det like greit å gjøre det :)

Vi skal bare ha en hardbag til en vogn vi har, men når... nei, si det. Regner med vi kjøper en brukt på Finn en dag vi får ånden over oss. :)

Er 22 uker, får antagelig keisersnittdatoen i løpet av mai, så vet vi vel cirka hva vi har å forholde oss til.

Annonse

Vi kjøpte vogn rundt uke 20. Kom over et bra tilbud så da var det bare å slå til. Jeg er i uke 26 (førstegangs) og har kjøpt inn det meste, som står fremme så vi får kost oss med å se og "leke" med det. Jeg synes det er veldig koselig!

Fant en billigbillig Bugaboo vogn på finn igår, i kjempestand!!! Så da ble det plutselig vognkjøp i heimen. Hadde tenkt å vente på feriepenger, men dette var vogna jeg ville ha, men som var for dur.

Herlug plommefarge, som det bare finnes 5 av i norge...

Var sikker på at noooe måtte være galt med den, men fikk prøvetrille, og det er perfekt!

Er 25+2

• 2 uker senere...

Annonse

vi kjøpte vogn igår, i 32. uke, fordi vi fant en 2012-modell på salg, som dermed ble prismessig like bra som å bestille fra tyskland på nett. vi har egentlig fått en gratis også, men den hadde såpass mange smålyter at jeg fant ut at jeg ville ha en ny, siden vi og vognen kommer til å være nærmest uatskillelige i mange år framover. nå står den i butikken og venter en stund.

Vi trenger ikke ny vogn, har fra før. Men lurt å være tidlig ute, sist gang fikk vi den helt i siste liten. Faktisk så presis at de ringte for å si fra at vogna var klar midt under nest siste pressrie :-D (vi tok altså ikke telefonen, hehe)

Kjøpte vogn for syv år siden jeg ;)

Den får duge til lillesøster også. Veldig glad vi kjøpte en klassisk Emmaljunga den gangen. Like fin nå som den var da, etter å ha vært i bruk mer eller mindre daglig siden vi kjøpte den :)

Kjøpte vogn da jeg var i uke 22. Laaaang leveringstid så vi skal hente den ca. 5 uker før termin. Jeg har inntrykk av at det er lurt å være tidlig ute, eller om ikke annet i hvertfall ta en tur innom noen butikker og forhøre dere om leveringstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...