Gå til innhold

Vil damer mer enn menn?

Anbefalte innlegg

Jeg er 35 år og har 3 barn. Har nå over lengre tid gått med tanker om gå for nr. 4. Har luftet det for mannen min og vi har snakket opp og ned i mente om vi skal eller ikke. Jeg har landet på at jeg ønsker dette. Slik jeg ser det er mannen min fornøyd med de 3 vi har og har ikke noe ønske for sin del å få 4 ungen. Jeg vet at han er villig til å gå med på dette for min del. Jeg kjenner at det er liten bismak på dette. Jeg har jo ikke noe ønske om å ta en slik stor avgjørelse for familien, bare for min del. Dette vil jo påvirke hele familien og ikke minst mannen min som vil bli pappa enda en gang og få enda en liten person og ta seg av.

Derfor spør jeg dere damer: opplever dere at mannen deres har et like stort ønske som dere har om 3 eller 4 barnet? Eller er det "vanlig" at dette oftest er kvinnens ønske og mannen egentlig bare gir etter?

Anonym poster: aae587abdc87dc6e04081add9204f2f5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144040076-vil-damer-mer-enn-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss var det nok meg som primært ønsket nr 5 og nr 6. Mannen elsker de over alt i verden, og kunne ikke tenkt seg uten. Så det ble fantastisk allikevel:) Noen ganger er det vel sånn at den ene "brenner" mest for noe i utgangspunktet. Det betyr jo ikke at ikke resultatet allikevel kan bli fantastisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...