Gå til innhold

Noen som har flydd med Norwegian med baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fløy med norwegian når lillegutt var nesten 3 mnd :) De hadde ikke mikro (hvertfall ikke det flyet vi fløy med), men fikk en kopp med kokende vann og varmet flasken i vannbad :) Vil tro det funker like bra å gjøre med middagsglass osv :)

Fløy når lillegutt var 7 uker, og fikk også varmet i vannbad. De har jo ikke noe matservering på innenlandsfly, så det er vel ikke rare greiene dem har der.. Haddr forsåvidt ikke behov for å gi han mat på flyet, det var bare en tur på 1 t og 45 min.

Annonse

Ei venninne av meg dra ned til tyskland med et flaskebarn. Og hun hadde med deg termos med vamt vann, flaske med kaldt vann.

Ellers kan man nå ta med seg ferdig blandet nan, og varme den opp før man går på flyet og ha den i en beholder som tar vare på varmen.

Har flydd med flaskebaby 4 ganger tur-retur og alltid hatt med termost med varmt vann, flaske med kaldt vann og ferdigblandet nan. Alltid gått bra. Eneste jeg fikk beskjed om en gang var at jeg ikke burde ha vannet i en vannflaske. Brukte en imsdalflaske. Men hva ellers skal man ha vann i? Fikk jo ta det med likevel, og var bare den ene gangen. Termosten har aldri blitt åpnet for sjekk av innhold heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...