Gå til innhold

vil ha kul på magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg så vanvittig til jeg får en kul på magen! :-D

Men det er vel fortsatt mange uker til desverre....

Men samtidig så gruer jeg meg fælt til å bli høygravid....

Syns ikke det ser noe behagelig ut og hverfall ikke når jeg ser bilder av hvordan det ser ut innvendig! :-o

Ingen ting er jo der det skal være!!

Men gleder meg til det kommer en liten kul for det da :-) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede kul på magen (uke 11). Såklart koselig, men litt vanskelig når ingen skal vite noe enda ;-)

Skrevet

Så koselig :-) kanskje jeg har kul når jeg er 11 uker også.

Jeg er jo bare litt over 8 uker så det er jo en stund til :-)

Når kom kulen på deg?

Skrevet

Jeg vil også ha mage!

Er 12 uker på veg, fortsatt ingen forandring. Men det kommer vel snart :)

Skrevet

sniker meg inn fra 3.trimester for et godt råd: NYYYYT kroppen deres NÅ. ;)

kulen på magen kommer den, vær sikker på det. Og når den kommer vil dere elske den, men og det er stort MEN.

ting blir tungt, trapper, bakker, det å få på seg sko, bøye seg ned for å plukke opp ting, inge klær som passer, baby som presser alt ned og opp, baby som sparker og ommøblere alt som er inni magen fra før, følelsen av å bli kvelt når man legger seg ned på ryggen, ikke kunne sove om natta for magen er i veien. Våkne hver gang en prøver å snu seg for da kommer det kynnere....hehe og ikke minst. ALLE som skal kladde på magen din. Skulle nesten tro at det var offentlig eiendom.......

Men, dere kommer også til å elske det. Det gjør jeg. Akkurat nå gleder jeg meg bare til få jentene ut. Få kroppen min tilbake og det å kunne bevege seg normalt uten vondter og ubehag.

Så jeg sier bare...nyt det akkurat nå. Magen kommer, og der vil elske den, men elsk den som liten også ;)

Skrevet

Det er derfor jeg vil ha kul på magen men ikke ønsker å bli høygravid....gruer meg noe forferdelig til det!

Høres helt jævlig ut :-)

Skrevet

Jeg synes ikke det var så ille å være høygravid jeg, den tiden likte jeg godt.

Ja, alt blir tyngre, men jeg følte meg flott:)

Skrevet

Gleder meg veldig til det begynner å synes selv! Men med førstemann så tok det lang tid før det begynte å vises da jeg har lang overkropp. Hører jo fler som sier at det synes mer andre gangen, så blir spennende å se.. Er i hvertfall blitt VELDIG oppblåst på kveldene ;) Å vi har en fin tid fremfor oss jenter :)

Skrevet

Så koselig :-) kanskje jeg har kul når jeg er 11 uker også.

Jeg er jo bare litt over 8 uker så det er jo en stund til :-)

Når kom kulen på deg?

Tja, den har jo kommet snikende på de siste ukene. Er nok mye luft eller hva det nå er, men magen er der ;-)

Ingen som har kommentert det, men har blitt mye vide overdeler på jobb i det siste...

Dette er nr. 3, med de to første kom magen senere. :-)

Blir litt mer stas når man kan vise frem magen, istedenfor å prøve å skjule den! ♥

Skrevet

Ser ut som jeg har skikkelig kul allerede jeg også, enda livmora ligger helt nederst nedi der enda :P Er nok mest luft desverre, men går ubevisst og stryker meg selv på magen av og til, haha ;)

Gleder meg ikke så mye til magen blir skikkelig diger, men gleder meg veldig til spark og bevegelser kan kjennes på utsiden! Også gleder jeg meg til jeg kan få høre hjertelyden med doppleren min :) Men har følt meg veldig fin som høygravid begge gangene før, så satser på jeg ikke kreperer denne gang heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...