Gå til innhold

Aarrgh... Ingen tegn til rier enda...

Anbefalte innlegg

Og nå er jeg dritt lei... Off.. 3. dagen med overtid.. Ble tøyet og slimproppen gikk på tirsdag... Nå er jeg lei av å være gravid... Få noen rier..! Må jo være grenser for hvor lenge en skal kunne gå med 4 cm åpning før det skjer noe... (Dagens utblåsning)

Endret av Fomle84
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144039902-aarrgh-ingen-tegn-til-rier-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg!! Hjalp ikke med mye gåing her foreløbig. Men får av og til slike stikk, som kjennes ut som en sabelkniv som blir dytta inn i vagina og inn i livmoren. Forferdelig smertefult, og jeg roper ut når det skjer. Hva kan det være :S

Jeg vet akkurat hvordan du har det :( For her skjer det heller ikke stort...Sitter her med murringer, stikkninger og et heftig nedpress og ganke rielignende smerter, men det blir ikke regelmessig og etter en stund så stopper det bare helt opp, så helt ubruklige smerter...Å sånn har jeg gått i 3 UKER!!!!! ER SÅ LEIIIIII !!!!!!!!

Jeg vet akkurat hvordan du har det :( For her skjer det heller ikke stort...Sitter her med murringer, stikkninger og et heftig nedpress og ganke rielignende smerter, men det blir ikke regelmessig og etter en stund så stopper det bare helt opp, så helt ubruklige smerter...Å sånn har jeg gått i 3 UKER!!!!! ER SÅ LEIIIIII !!!!!!!!

Godt vi er to.. Blæh.. Kan de ha seg ut disse søte, trege, små... Leide film i dag for å få dagen til å gå.. Så blir det vel senga på meg når ungene har lagt seg.. Off så masete at vi må gå rundt å ha vondt på overtid, spesielt når en vet at en er så mye kvikkere etter fødselen..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...