Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Skal føde i juni og lurer på hvor lenge det er vanlig å bli værende på sykehuset?

Sist vi fikk var det pasienthotell og det er jo luksus!!!

Er ikke god på å sove andre stedre enn hjemme og om mann må dele rom så er det noe jeg gruer meg til!!!

Vil hjem fortest mulig :)

Så håper på en problemfri fødsel så jeg kan reise fort hjem!

Fortsetter under...

Du må ikke være der lenger enn noen timer dersom du ikke vil, og er i form til å dra hjem:)

Første gangen var vi der i nesten to dager, noe som var meer enn nok for meg, selv om jeg var førstegangs og usikker. Liker ikke å sove i de sykehussengene;)

Andre gangen dro vi hjem dagen etter, og tredje gang dro vi hjem samme dag. (men ikke egentlig helt frivillig da, hadde bestemt meg for å tvinge meg til å være der to dager for å få slappet av nok før jeg skulle hjem til de andre to ungene, men de kom og hentet sengen min pga alt for mye folk på barsel, så da hadde jeg liksom ikke så mye valg..)

Denne gangen er det pasienthotell på sykehuset, så håper da at jeg kan klare å holde ut et par dager.

Men må jeg dele rom, drar jeg hjem så fort som mulig, for det kan jeg ikke klare..

Annonse

De har sagt til meg at to netter på barselhotellet er standard.. Sist fikk jeg lov å reise hjem etter ett døgn..

Er det som førstegangs? Sikkert forskjellig fra s.hus til s.hus, men jeg har hørt at flergangs kan reise hjem tidlig.

De har sagt til meg at to netter på barselhotellet er standard.. Sist fikk jeg lov å reise hjem etter ett døgn..

Er det som førstegangs? Sikkert forskjellig fra s.hus til s.hus, men jeg har hørt at flergangs kan reise hjem tidlig.

jeg er tredjegangs... Men lå som sagt bare ett døgn sist... Da var jeg på fødeloftet og ville hjem etter å ha sovet dårlig på sykehuset.

Hei

Skal føde i juni og lurer på hvor lenge det er vanlig å bli værende på sykehuset?

Sist vi fikk var det pasienthotell og det er jo luksus!!!

Er ikke god på å sove andre stedre enn hjemme og om mann må dele rom så er det noe jeg gruer meg til!!!

Vil hjem fortest mulig :)

Så håper på en problemfri fødsel så jeg kan reise fort hjem!

Forrige gang reiste jeg hjem etter fem timer. Denne gangen skal jeg benytte meg av muligheten til å bli kjent med lille før vi stuper inn i hverdagslivet til søsknene igjen.

Gjest Baby birds

Jeg kommer til å reise hjem så fort som mulig. Det er mitt tredje barn. Har ingen god opplevelse av barsel avdelingen i Bergen. Det er som en ubemannet camping plass, ingen hjelp å få eller tilrettelegging for den som nettopp har født. Jordmødrene er sure og frekke. Eneste fokuset deres er likevel å sende mor og barn hjem.

Hadde ukomplisert fødsel med førstemann og bodde på barselhotellet fra søndagskvelden til tirsdag midt på dagen. Var greit å ha to netter der som førstegangs, for det var natt nr 2 at babyen virkelig kviknet til liv og vi trengte noen gode råd :P Vi måtte uansett på kontroll med babyen tre dager på rad så var jo greit å slippe å reise så mye frem og tilbake. Denne gangen håper jeg at det holder med en natt på sykehuset. Var litt slitsomt å komme hjem og skulle få i orden rutiner på nytt når jeg endelig begynte å få tekken på det på sykehuset. F eks var det HELT annerledes å amme i sykehussenga enn hjemme :P

Endret av Madolyn&Muffin

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...