Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Noen som har erfaring osv? Skal bruke den mest på asfalt og i byen,men siden vi har hund blir det en del turer i skogen. Tenkte også å begynne å jogge litt ettervært.Synes Terrain er stilig og se på,også liker jeg at den har håndbrems. Men,egner den seg for asfalt og kjøpesenter? Hva burde jeg gå for? Anonym poster: 54e5cbde6556a1bf1132c28e1d2cd714
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Da bør du gå for TFK joggster. Vet det ikke var det du spurte om, men det burde du. Anonym poster: 3fcc28b895d6963693f83153a5880a2e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Hmmm.. Mannen vil veldig gjerne ha den vognen. Å de fleste babybutikker anbefaler oss den.Men,jeg synes ikke den er så pen å se på,altfor mye krimskrams på den. Jeg er helt forelsket i utseendet på MB,men veldig kjedelig at den har så liten bag. Hvorfor bør vi gå for TFK? Hva er så bra med den i forhold til MB? Er litt opptatt av utseende på den,så det er der det stopper meg fra å velge TFK. HI Anonym poster: 54e5cbde6556a1bf1132c28e1d2cd714
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Vi har MB urban jungle, og den er fantastisk! Den er suveren på asfalt og på kjøpesentre, og holder massevis til turer i skogen og. Jeg har klatret over røtter og opp skråininger med den, null problem, den er robust og tåler alt. Vi har brukt vognen hver dag i over to år, den har nå gjennomført 3 salte, slapsete, skitne oslovintre, og er humpet opp og ned trappa til 2. etg i blokk hver dag - aldri hatt NOEN feil eller tull med den, ikke engang punktert. Det at den er så lett er et stort pluss, og den er mer hendig sammenslått enn tfk. Jeg vil påpeke en ting ang sammenligning med tfk, og det er at MB er nettere, har mindre unødvendig "stoff" i sittedelen (masse krimskrams på tfk ja, som du sier), og MB er romsligere under. TFK sin kurv er vanskeligere å komme til, se på bilder så skjønner du hva jeg mener. En annen ting, de vognene er ganske like så jeg spurte på barnevognhuset/ barnas hus hva forskjellene egentlig var da vi skulle kjøpe. Hovedforskjellen, sa de der, var at tfk hadde mange flere reklamasjoner. Og det er jo noe jeg kan skrive under på ettersom vi ikke har hatt et eneste problem med vogna på 2,5 år :-) Bagen på MB er ikke så mye mindre enn TFK (kanskje noen cm), men den er grunnere, altså lavere kanter, derfor er det mange som tror den er veldig liten. Det at den er litt grunn var litt kjedelig på iskalde januardager med nyfødt baby, men vurder det ut ifra når du får barnet. Vi brukte bagen til gutten var 6 mnd, har hørt at de fleste må bytte da uansett hvilken vogn de har. Anonym poster: f60242640b0f8eca566abc331119fa83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå