Gå til innhold

Flere som har opplevd veldig ømhet i livmoren allerede ved 4 uker?

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 4+1, og har i løpet av de fem siste dagene, opplevd veldig ømhet i livmoren. I går begynte det å stråle ut i lysken også. Jeg forbinder ømheten med at livmoren "vokser", men starter den så tidlig med det? Likeså strålingen i lysken, da tenker jeg på ligamentbåndene som forbereder seg? Jeg er andregangs gravid, men kan ikke huske at jeg opplevde dette første gang. Vet at alle svangerskap er forskjellige, men tenker jo likevel tilbake på første gangen. Likeså, håper ikke at ømheten er ett dårlig tegn?? Uroer meg nok mer enn nødvendig. Skylder på hormonene! Haha ;-)

Fortsetter under...

jeg var veldig øm ganske tidlig.

Følte jeg hadde " åpent sår" invendig i begynnelsen.

Føler heldigvis ikke det lengre og er heller ikke øm.

Hvorfor man blir øm,det er jeg ikke sikker på.

Me det er jo ikke så innmari lenge siden egget gravde seg ned i livmoren så kanskje det er derfor? :-)

Men stort sett alt av stråling, lyskeplager, mensmurringer og mensmurring i rygg, kommer av livmora som utvider seg.

Jepp. Jeg hadde det. Oppdaget at jeg var gravid allerede da jeg var 3+3, og det jeg kjente var at jeg var så øm i livmorområdet. Det kjentes ut som mensen kom any second, og på kveldene ble jeg kjempeoppblåst. Jeg er ikke så øm lenger, men oppblåst er jeg. Er forresten 6+2...

:)

Jeg har det også sånn! Er ca. 5 uker på vei. Kan heller ikke huske det var sånn forrige gang. Trodde kanskje det var bekkenet jeg, men håper det "bare" er livmoren som jobber og ikke bekkenet som er kranglete!

Er tydeligvis flere som opplever dette ser jeg..! Er jammen meg mye rart vi gravide kan gå i gjennom. Hihi! Men dette er helt grei, synes jeg.. Er ett godt ubehag, om jeg kan si det sånn! :D

Annonse

oppdaget gravidteten etter sterke kramper der, besvimte nesten. ca uke 4-5 vil jeg tru.

Ellers kjenner jeg det veldig godt i magen. særlig i sidene og under magen. Litt oppblåst å. Spennende med kropp i endring. Vet liksom ikke hva en kan vente seg :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...