Gå til innhold

Bekkensmerter allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut for en uke siden at jeg er gravid :) Har ikke vært hos legen enda, men er ca. 5 uker på vei. Har så grusomt vondt i rompa! Kan det være bekkensmerter allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare livmora som krangler :-) Det kjennes gjerne i både rompe,rygg og mage. faktisk nedover beina innimellom også.

Er nok litt tidlig for bekkenplager, men joda det går ann for jeg har hørt om tilfeller, men det er nok veldig sjeldent.

Skrevet

Det er heilt normalt å få bekkenplager så tidlig,hvis du har hatt det før er det hvertfall stor sjans for å få d tidlig. Jeg har bare blitt verre ved hvert svangerskap,er 6+2 i dag å begynner å kjenne det godt allerde. Trodde ikke det jeg heller men spurte legen min i går å det var visst normalt.Så det er nok det du kjenne;)

Skrevet

Er det normalt å føle seg skikkelig hoven mellom beina også så tidlig? Kan ikke huske at det kom så raskt forrige gang, verken det eller bekkensmertene.

Skrevet

Var sånn jeg fikk en mistanke om at noe ikke stemte!

Våkna dagen etter en skikkelig helvetesnatt med sterke menssmerter og var skikkelig hoven nedentil og ingen mens.

Trodde først jeg var blitt alvorlig syk eller at hormonene mine var heeelt på bærtur. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...