Gå til innhold

Propell/turbo i magen!! Roer det seg?!

Anbefalte innlegg

De siste ukene har det vært ekstremt det turner og sparker 24/7, jordmor sier det er fordi det er så god plass ennå, men ungen sover jo aldrig :P er våken på natta og det gjør vondt til tider.

De er jo verdt det til slutt, men det er ganske frustrerende innimellom, roer det seg etterhvert?! :) trudde babyen var begynt å lage seg sovevaner nå :P

går inn i uke 29 btw... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144039798-propellturbo-i-magen-roer-det-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har det helt likt deg!! :) Jeg er nå 36 uker og det har ikke roet seg noe serlig.

Min teori er at jenta mi er nesten like aktiv i søvne som våken, og at det er derfor jeg føler hun aldri sover. Har flere venner som forteller om nyfødte babyer som både sparker og slår i søvne.. så jeg tror nok det er tilfelle med jenta mi..

Lykke til videre : )

Her er det også fullt kjør stort sett hele døgnet. Jeg trodde også det skulle roe seg, men den har heller blitt mer. Jeg er i uke 33.

Og med min bakgrunn (er spes.ped), så har jo jeg allerede begynt å bekymre meg for ADHD. Noe som sikkert er helt ubegrunna, så jeg får vel vente med PPT-tilmeldinga til jenta er født, i alle fall :)

Endret av Leb76

Samme her og.. jeg er snart 29 fullgåtte, og er så overraska for storebror var så rolig inni magen!! Magen hopper og deiser og hun sparker, bokser og slår salto døgnet rundt, jeg skvetter skikkelig til innimellom. Men det er jo eeegentlig bare koselig da :-)

Huff håper ikke det blir sånn helt til målstreken, da blir jeg småsprø :P Sist gang var det mye mye roligere med storesøster.. Vi vet ikke om det er en søster eller bror denne gang :)... Men tenker at roer det seg for mye, blir man vel bekymret da - typisk... Jeg har en teori eller et håp om at ADHD i magen vil si det motsatte når de kommer ut, en harmonisk sovende baby :)

Men føler meg ganske mørbanka til tider og jeg har ennå lenge igjen ... kan tenke meg det er en del trangere der... :P....

Annonse

Her var junior turbo fra uke 17-18 til ca uke 30.. Er nå 33 uker i morgen og har roet seg veldig.. Kjenner mer at han flytter på seg. Mer at han drar albu og armer bortover.. Egentlig godt at han har roet seg, men savner veldig de sparkene og sprellene.. :) han er for rolig til tider, men det er jo pga at han sover en del mer. :)

Endret av engel2010+jente2011<3

Helt likt som meg....! Førstemann var heeelt rolig både i magen og utenfor...så må si at jeg ble glad for det du skrev BerlinerBolla... Krysser fingrene for at mini er så sliten av all sparkingen når han kommer ut, at det blir myyyyye sooooving! he he he

Huff ja det håper jeg virkelig, for det blir lite søvn på meg her i huset... hvordan kan de være våken 24/7?!

Det er jo fint å kjenne liv o.l, men blir smågal...

Så vi satser på at det berlinerbolla sier stemmer ;)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...