Gå til innhold

Babycall med vibrering, anbefaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en babycall, eller "barnevakt" som de kalte det, fra hjelpemiddelsentralen. Denne skal vibrere når barnet gråter, og det er noe jeg trenger da jeg er tunghørt, og hører ingenting dersom jeg ligger på "det gode" øret mitt. Problemet er at babycallen ikke sender ut signaler før det har kommet et sammenhengende skrik på 5-6 sekunder! DET synes jeg er helt uakseptabelt, da han klynker og smågriner ganske mye og lenge, før han setter i slike lange skrik.. Mammahjertet mitt liker ikke det!

Og hjelpemiddelsentralen har ikke noe annet å tilby - sjokkerende! Regner med at det finnes ganske mange hørselshemmede småbarnsforeldre i dette langstrakte landet, og hvis dette er det beste vi kan få støtte til? Jøss...

Så - har noen en vibrerende babycall, som de kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte vår på barnas hus. Den vibrere og lyser kraftig når det er lyd fra barnet. Husker ikke hva den her men den var grå, viste temp i sengen og en babyfigur som viste om baby gråt eller sov.

Kanskje det kunne vært noe?:-) kosta under 1000 kr for fire år siden:-)

Skrevet (endret)

Neonate. .. Der kan du sette på vibrering. Den reagerer med en gang om sensitiviteten er på max. Rekker langt og har liten stråling. Her er vi kjempefornøyd med den.

er forresten den som er beskrevet over. . De har den på lefdal og elkjøp også

Endret av M og gutta
Skrevet

Vi har super nova som man kan sette på vibrering.. Er kjempe fornøyd med den. Den vibrerer så fort det er lyd. Kan også stille inn hvor sensitiv den skal være..

Skrevet

Takk folkens! Skal så absolutt sjekke ut disse... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...