blå2010+rosa2013 Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Vi er ikke helt sikre på kjønnet til babyen som kommer i neste uke, men skulle det komme gutt er navnet klart. Men vi har en lang liste med jentenavn og klarer ikke bestemme oss og ser for meg at vi ikke klarer å bestemme oss etter babyen er født heller Så jeg spør om litt hjelp av dere og kanskje dere kommer på noen andre navn som er like som de vi har funnet og som kanskje er akkurat det navnet vi leter etter På listen vår står: Tuva Eira Tiril Isabelle Julie Sophie Josefine Vilhelmine Othilie Tre av navnene har vi funnet bak i slekten vår. Det er jammen ikke lett å bestemme seg.
Giss Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Mange fine navn! Andre inspirasjonsforslag: Anora, Kornelia, Alexandra, Iris, Luna, Asta, Leonora.
anonyme123 Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Nei, jentenavn er ikke lett ;-) Av navnene på listen din synes jeg Sophie og Tiril var finest. Andre forslag: Tilde Una Ebba Filippa Vilma Synne Henny Cora Kajsa :-)
blå2010+rosa2013 Skrevet 18. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2013 Takk Mange fine navn der.
Cornelianelia Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Mange fine på lista di. Jeg liker aller best Tiril. Sofie synes jeg er best med F. Isabelle er veldig jålete i mine ører. Andre forslag: Eirill Adele Alva Irmelin Nikoline
mibella Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 Her var mange fine navn, ja! Er for øvrig enig, jentenavn er kjempevanskelig, er så mange å velge i! Jeg er veldig glad i Othilie, koselig og gammelt, passer godt på liten og stor. Ellers liker jeg også Tiril, av samme grunner. Andre forslag: Alma Jenny Elida Selma Siril Olive Elise Thelma
sommertiara Skrevet 18. april 2013 #8 Skrevet 18. april 2013 Mange fine navn på lista allerde, spesielt Othilie og Vilhelmine! Alida Disa Edel Evine Helma Martha Olea Siril Tyra
*Dubsgirl* Skrevet 19. april 2013 #10 Skrevet 19. april 2013 Vi er ikke helt sikre på kjønnet til babyen som kommer i neste uke, men skulle det komme gutt er navnet klart. Men vi har en lang liste med jentenavn og klarer ikke bestemme oss og ser for meg at vi ikke klarer å bestemme oss etter babyen er født heller Så jeg spør om litt hjelp av dere og kanskje dere kommer på noen andre navn som er like som de vi har funnet og som kanskje er akkurat det navnet vi leter etter På listen vår står: Tuva Eira Tiril Isabelle Julie Sophie Josefine Vilhelmine Othilie Tre av navnene har vi funnet bak i slekten vår. Det er jammen ikke lett å bestemme seg. Liker i grunnen alle navnene deres jeg.. Topp 3 må bli Wilhelmine, Eira og Tiril Andre forslag: Alva Oline Anea Frida Olea Ulrikke Mathea Tilde Mathilde Dina Eline Hermine Ingrid Sunniva Livia
firama Skrevet 19. april 2013 #11 Skrevet 19. april 2013 Av navnene på deres liste på liker jeg best Tuva:) Kommer med noen flere forslag, og ønsker dere lykke til! Ylva Liva Clara Olive/Oliva Vera Ivanka Iverine Albertine Alverine
Snellamedto Skrevet 22. april 2013 #13 Skrevet 22. april 2013 Josefine eller Eira stemmer jeg for :-) Har samme problem som dere, men vi har noen uker å bestemme oss på enda.. Hadde tatt Eira selv om ikke en kollega nettopp kalte ungen sin det, og Josefine heter en annen kollega. Hehe. Jentenavn er kjempevanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå