Gå til innhold

har slimproppen begynt å gå??

Anbefalte innlegg

Det kom noe slim/geleaktig ut her i stad, tenkte med en gang at et var en del av slimproppen, men det var ikke noe blodspor.. hvis det er den som går, kan det komme litt og litt og at det kommer blod etterhvert som den kommer mer? uff, jeg er så utolmodig her jeg sitter, og vil så gjerne ha noen tegn på at det nærmer seg :D hehe uffamei

Fortsetter under...

Er du nær termin?

Jeg er i uke 34+6 og har i rundt 14 dager til stadighet hatt MYE utflod som er som slimete gule tråder. Tror muligens dette er deler av slimproppen, men vet ikke....

Det kan jo selvsagt være et fødselstegn, men mange ser jo ikke noe som helst til den i det hele tatt :-)

det her var en ganske tjukk "tråd".. det kan jo nevnes at jeg lå i to og en halvtime, med veldig regelmessige kynnere/ maserier i natt, før det ga seg... jaja.. han kommer når han kommer,men når en ser på papiret hele tiden etter dobesøk for å se om det er blod, og håper det er blod, da er man utolmodig altså :) hehe termin er om 3 uker og 3 dager:)

Endret av vilde + 1 ?

Min gikk litt og litt over to dager :) Som tyke tråder som du bekriver. Var ikke noe blod, bare slim. Hadde mye slim hele svangerskapet, men dette var heeelt anderledes så kan ikke ha vært noe annet. :) Fødte dagen etter :)

Annonse

hei, jeg var på sykehuset i går, pga et veldig sterkt migrene anfall,( nummenhet i halve kroppen og skjelving) så de sjekket alt som var å sjekke inkludert alt med baby:) hun sjekket åpning, det var 1 cm åpning og helt myk mormunn eller hva det heter..hva betyr det at det er helt myk mormunn egentlig??? og hu mente det kunne ha vært slimproppen som hadde gått.. det trengte ikke alltid være blod i den sa hu:) så jeg håper egentlig det var den, og at lillegutt kommer snart, alvorlig sliten om dagen. men vet jo også at sånn kan jeg gå i noen uker:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...