Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns Vårin er fint alene, men lurer på om det også kan være fint med f.eks Lill eller May/Mai foran? Evt andre enstavelse navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes Vårin passer best som første navn. Får ikke navn med Vårin som nr. to til å klinge bra...

Gjest Anonym sommerbris
Skrevet

synes du skal gå for bare Vårin :) helt nydelig alene,ikke pent med andre navn

Skrevet

Nei jeg synes det nydelige navnet gjør seg mye bedre alene :)

Skrevet

Ane Vårin?

Ellers synes jeg Vårin er penest som første fornavn:-)

Skrevet

Jeg er helt enig i at Vårin står fint alene, men klarer ikke helt å legge fra meg Lill Vårin eller Mai/y Vårin. Jeg ville helst hatt et navn med tre stavelser (siden både jeg, mannen og begge jentene har det), og ellers vet jeg av erfaring at det kan være greit å kunne korte ned norske navn til noe som kan brukes i utlandet (mitt gjør det nemlig ikke...), dersom de ikke er "internasjonale". Ann Vårin syns jeg kanskje ble litt mye n'er.

Skrevet

Jeg syns Lill Vårin og May/i Vårin er fine navn. Syns det klinger bra og er lett å si. Hadde gått for ett av dem siden du har festet deg ved dem

Skrevet

Takk for svar, Salomine, det var vel i grunnen det jeg lurte på, om de klinger godt sammen. Dersom det blir dobbeltnavn, vil jeg at kombinasjonen glir så lett at begge blir brukt til hverdags! (stå-og-rope-på-trappa-testen ;-))

Skrevet

Vårin er kjempefint!

Lill Vårin passet ikke så bra..(min mening)

Mai/ May Vårin var egentlig ganske fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...