Cornetta Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Jeg syns Vårin er fint alene, men lurer på om det også kan være fint med f.eks Lill eller May/Mai foran? Evt andre enstavelse navn?
itb Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Syntes Vårin passer best som første navn. Får ikke navn med Vårin som nr. to til å klinge bra...
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 synes du skal gå for bare Vårin helt nydelig alene,ikke pent med andre navn
sommertiara Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Nei jeg synes det nydelige navnet gjør seg mye bedre alene
♥Nemi♥ Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Ane Vårin? Ellers synes jeg Vårin er penest som første fornavn:-)
Cornetta Skrevet 22. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2013 Jeg er helt enig i at Vårin står fint alene, men klarer ikke helt å legge fra meg Lill Vårin eller Mai/y Vårin. Jeg ville helst hatt et navn med tre stavelser (siden både jeg, mannen og begge jentene har det), og ellers vet jeg av erfaring at det kan være greit å kunne korte ned norske navn til noe som kan brukes i utlandet (mitt gjør det nemlig ikke...), dersom de ikke er "internasjonale". Ann Vårin syns jeg kanskje ble litt mye n'er.
Salomine Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Jeg syns Lill Vårin og May/i Vårin er fine navn. Syns det klinger bra og er lett å si. Hadde gått for ett av dem siden du har festet deg ved dem
Cornetta Skrevet 25. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2013 Takk for svar, Salomine, det var vel i grunnen det jeg lurte på, om de klinger godt sammen. Dersom det blir dobbeltnavn, vil jeg at kombinasjonen glir så lett at begge blir brukt til hverdags! (stå-og-rope-på-trappa-testen ;-))
Hun med alle ungene Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 Vårin er kjempefint! Lill Vårin passet ikke så bra..(min mening) Mai/ May Vårin var egentlig ganske fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå