Gå til innhold

Min gutt på 6 mnd sover 16 timer natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det blir problemer med å få i han nok mat. Skal jeg begynne å vekke han om morgenen? Jeg tør ikke spørre HS.

Skrevet

Eldste gutten her sov også mye om natten 14-15 timer, han pleide og våkne etter 12 timer, drikke en flaske melk og sove 3 timer til. Men han spiste godt på dagtid.

Sover din i strekk 16 timer? Spiser han godt i løpet av dagen?

Skrevet

Han sover 16 timer i strekk. På dagen får han enten 3 eller 4 måltid. Grøt morgen og kveld + mme. Et halvt middagsglass midt på dagen og mme. Eventuelt et fjerde måltid med kun mme.

Skrevet

Du kan jo veie han på helsestasjonen og se om han legger på seg som han skal. :-)

Skrevet

16 timer strekk?.når legger han seg og når våkner han? sover han om dagen også??

Skrevet

Tja, hva med å vekke ham om morgenen og heller la ham ha lang lur om dagen?

Mitt mellomste barn trenger mer søvn enn de andre, han sov glatt tolv timer om natta og en lur på fire timer på dagen da han var ett, nå er han snart fire, og trenger tolv timer fortsatt om natta - er helt gruset han når klokka er sju...

Ville vekket akkurat mtp måltider ja.

Skrevet

For å få et riktig svar ville jeg spurt HS. Er jo derfor de er der :)

Skrevet

Hvis han legger fint på seg ser jeg ingen gunn til å vekke han? Nå føkna her sover for lenge (feks hvis jeg vil tilpasse neste lur til vi skal ut e.l.) pleier jeg å bare bråke litt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...