Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 hei. jeg er en mann på 35 år som har vært så heldig å få 4 nydelige gutter og føler vel at jeg er ferdig på den fronten nå. men samtidig så vet jeg jo at det er veldig mange som ikke er like heldige som meg og da syns jeg det er synd å "kutte strengen" uten ihvertfall å prøve å hjelpe noen. men etter å ha sjekket litt så ser jeg jo at det er mye du må igjennom for å bli registrert donor og det er jo ingen garanti for at man blir donor heller selvom man skulle gå igjennom alle tester og sånt,så da lurer jeg på om noen av dere vet om det er et "privat" marked hvor barnløse og sånne som meg kan komme i kontakt?? bjørn Anonym poster: db2ce35d65c6a20a6b4702a63bbe691c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Om ønsket er å hjelpe, er det vel ingenting i veien for å registrere seg som donor gjennom offentlige kanaler. Blir du ikke brukt, var ikke behovet der. Privatdonering er risky og litt creepy. Anonym poster: c6e587c9a75879abcedaf734cc0de7c0
vilhjelpe Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Om ønsket er å hjelpe, er det vel ingenting i veien for å registrere seg som donor gjennom offentlige kanaler. Blir du ikke brukt, var ikke behovet der. Privatdonering er risky og litt creepy. Anonym poster: c6e587c9a75879abcedaf734cc0de7c0 jeg har registrert meg som donor igjennom offentlige kanaler men det er jo bare ca 8-10 % som blir brukt,og selvom jeg ikke skulle bli brukt der så vil jeg fortsatt tro at behovet for flere donorer skulle være tilstede.
vilhjelpe Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Om ønsket er å hjelpe, er det vel ingenting i veien for å registrere seg som donor gjennom offentlige kanaler. Blir du ikke brukt, var ikke behovet der. Privatdonering er risky og litt creepy. Anonym poster: c6e587c9a75879abcedaf734cc0de7c0 jeg har registrert meg som donor igjennom offentlige kanaler men det er jo bare ca 8-10 % som blir brukt,og selvom jeg ikke skulle bli brukt der så vil jeg fortsatt tro at behovet for flere donorer skulle være tilstede. og at du syntes det er creepy er jo det selvfølgelig helt lov men det er jo ingen som prøver å presse det på deg så det er jo bare å se den andre veien,så kan de som trenger/ønsker benytte seg av private donorer hvis de vil det.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Er jo en grunn til at bare 8-10 % blir valgt ut. Er du ikke "god nok" til å passere gjennom det nåløyet, ville jeg heller ikke brukt deg som donor. Håper de fleste oppegående mennesker går gjennom de rette kanaler! Anonym poster: 3dad823bfed72aedba68f8f4e888c4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå