Spent73 Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Vi skal snart reise til Australia med vår gutt på snart 3, og tar gjerne imot gode tips til underholdning på flyet. Dvd spiller og filmer er selvfølge, bøker, kanskje puslespill, og så sikkert noen biler og dyrefigurer el. Noen med tips?
min<3 Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Sangkort, de med bilder på ene siden og tekst på andre siden.
Studentmamma88 Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Legge til rette for gode soveforhold. Min jente sover dårlig på fly og dest bedre hun ligger desto lengre sover hun. Ta med dyne og pute, bamse osv. Ellers tror jeg fysisk aktivitet også er et triks på flyreisen selv om det er begrenset. Han må få brukt seg fysisk og det er begrenset hvor lenge en 3 åring gidder å sitte i ro i et flysete. Ellers kan dere jo ta med bok eller blader, uno-kort-spill, reisepuzzlespill, tegnesaker og ingenting mat med sukker:)
Bambini#1 Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Lydbok. Evt "æv" på å kose seg med lydbok før dere drar.
Jojo x3 Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 (endret) iPad med spill hvis dere har og noen bøker. Klistremerkebøker, gjerne de hvor klistremerkene kan flyttes på og brukes omigjen. Her har vi med tegnebrett isteden for tegnesaker da de kan viske det bort, tegne på nytt osv. Ellers var det mange gode forslag over her. Endret 29. april 2013 av Jojo x3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå