Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ca 25 dager igjen. 6 dager igjen til permisjonen begynner. Skal bli godt. Har fryktelig vondt i hele underlivet. Det stikker og presser, og føles ømt og hovent. Magen står fortsatt høyt oppe, så det presser, brenner og stikker under brystet også. Hodet er ikke festet enda. Venter bare på at magen skal synke litt ned, så det bare blir press på ett område! Litt klaging her...... Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144039535-vondt-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, slik er det her også. Har 26 dager igjen.

Er skikkelig hoven i underlivet, det presser nedover og stikker, og kjenner det både forran og bak. Har mye kynnere.

Magen sank skikkelig natt til mandag, slik at den ble liten sett ovenifra og henger ned over musa..

Har av og til slik skikkelig mensvondt i nederste del av magen.

Her har babyen ligget langt ned lenge og hodet er tilnærmet festet.

Er min andre graviditet, men sist var det planlagt ks pga seteleie, og jenta sank aldri ned og magen var skyhøy, så alt dette er nytt for meg.

Venter liksom bare på at vannet skal gå.. Og håper at det setteri gang snart. Er veeeeeeldig klar for baby. :-)

Har det slik jeg også. Vondt og hovent i underlivet. Når jeg tisser så kjennes det nesten ut som om noe åpner seg, vet ikke om det bare er hovenheten som gjør det jeg?

Var på ul kontroll om tirsdag og hodet hadde da kommet seg godt ned i bekkenet, om det er festet vet jeg ikke fordi det sjekkes ikke på ul.

Har masse kynnere om dagen og menssmerter. En del av kynnerne er harde og vonde. Presser nedover i bekkenet. Bekkenet er også kranglete, knepper og knaker. Kjennes av og til ut som det går helt i oppløsning.

Rart at andremann skal være så annerledes enn førstegang. Sist så kjente jeg knapt en kynner og hadde ikke en eneste plage i hele svangerskapet!

Krysser fingrene for at lillebror har lyst til å se verden om 2-3 uker, men med min flaks så går jeg nok alle de neste 5 ukene tenker jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...