Gå til innhold

Da er jeg tilbake med siste tilskudd til flokken!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med mitt siste tilskudd til flokken! forventet termin på julaften av alle dager! ;) spennende å være tilbake. Sørge for å "nyte" dette fullt ut da det er siste mann. (sa det om nr 3 også, men nå er det aller aller siste;)

Rart å kjenne på det å være "ferdig". Men så er det litt godt også da de ikke akuratt er usynlige..hehe.. så 4 holder godt. Flere her med termin rundt desember?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du ca like langt på vei som meg..termin lille julaften her..;)

Hvilke symptomer har du fått?Jeg er trøtt,vonde bryster,vondt i korsryggen,lagt på meg mye på magen,opp å tisse om nettene...syns det er litt tidligt å ha så mange symptomer??...å hormonel..stakkar samboer..hehe

Skrevet

Så kjekt da,er på vei med nr4 jeg og:) Vi sa også at etter nr 3 da va d stopp,men så følte e me liksom ikke heilt ferdi:) Så va ikke det så vanskelig å få me me mannen min på det heller:) Fikk se den lille spiren på ul i dag å ett bankende hjerte:) E 6+1 med termin den 12.12.13....

Skrevet

Så kjekt da,er på vei med nr4 jeg og:) Vi sa også at etter nr 3 da va d stopp,men så følte e me liksom ikke heilt ferdi:) Så va ikke det så vanskelig å få me me mannen min på det heller:) Fikk se den lille spiren på ul i dag å ett bankende hjerte:) E 6+1 med termin den 12.12.13....

Ka du se noe på ul så tidligt?var det innvendig eller utvendig....da kan jo jeg også snart ta ul...gleder meg..;)
Skrevet

Det var innvendig,ja vi så et lite embryo inni en liten fostersekk.Og hjertet som slo,d var det viktigste for me.Har vært litt uheldig med en ma og en sa på ett halvt år så måtte bare sjekke at alt var bra inni der så e kunne slappe litt av.....

Skrevet

Da er du ca like langt på vei som meg..termin lille julaften her..;)

Hvilke symptomer har du fått?Jeg er trøtt,vonde bryster,vondt i korsryggen,lagt på meg mye på magen,opp å tisse om nettene...syns det er litt tidligt å ha så mange symptomer??...å hormonel..stakkar samboer..hehe

Symptomer er det nok av her ja! Først å fremst trøtthet, så kvalme, skikkelig vonde bryster, mensmurringer, tissetrang ja! Er vel ikke hormonel... Mer glad og distré da tankene mine bare er på baby! Er jo så tidlig så har ikke sagt noe til jobben ennå osv... Tenker å tenker.. Til tross for alle vondter så har jeg mer overskudd, er i en boble av lykkerus! :) er vel tidlig med symptomer i den grad, men så oppleves det jo litt forskjellig også fra person til person! Å noen må jo være tidlig også da! :) synes det er litt betryggende også å kjenne på, ville blitt urolig hvis jeg ikke kjente noe! Men nå har jo ikke oppkasten startet da... Da sprekker nok bobla ja...hehe;p

Skrevet

Var det samme med meg, var lissom ikke helt ferdig! Har mast lenge på an, å plutselig en dag ut ifra det blå var han helt med! Var faktisk han som tok det opp! Så gøy med ul så tidlig, sånn for å se at alt sto bra til! Er jo nervepirrende de første 12 ukene! Har aldri mistet men er jo kjempenervøs fordi. Har hatt kategori risikosvangerskap med alle tre, så får hyppig ul! Har noe antistoffer mot barnet osv, men har holdt seg stabilt i alle 3 svangerskap. Så krysser alt for at det går bra denne gangen også!

Skrevet

Ja syns disse første ukene er skikkelig nervepirrende,men godt å vite at der e liv inni der hvertfall. Bare håpe disse ukene går kjempefort å at vi er over på 2 tri snart:) Krysser fingrene for at alt går bra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...