Gå til innhold

***IKM VEKE 20***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 99% sikker på at jeg var gravid forrige mnd også... Men mistet før ikm. Testet ikke, men jeg hadde veldig tydelige symptomer og blødning før ikm. Høres sært ut, men som sagt er jeg ganske sikker på dette.

Er desverre liten tvil om at det er en sa nå, blødd til dels mye med klumper :( dessuten tok jeg en hcg i går som kun var 12... Den burde vel vært på over 100 nå som jeg er 4 dager over ikm... Er litt usikker på om jeg i det hele tatt gidder å ta test to i morgen...

Håper det går neste gang!

Det går bedre i dag, må bare satse på at alle gode ting er tre og at neste gang går supert :)

Ikke sikker på hvilken ikm dato jeg får nå, men jeg kan kanskje slenge meg med på uke 24. Heldigvis sier kroppen klart ifra om fruktbare tider, så det ordner seg sikkert :)

Prøver å tenke at det nok var noe galt med spirene mine som gjorde at det har gått som det har. Blir litt mindre trist da synes jeg...

Annonse

De gangene jeg har mistet- uke 5 og uke 8, har jeg tenkt at de ikke var levedyktige og da er det bedre det skjer så tidlig, så en raskt kan begynne prøvingen igjen. SA i januar krevde 2 stk cytotec kurer og endte med utskraping. Og den perioden var tung, men nå er kroppen i gang igjen og vi sexer til den store gullmedaljen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...