Gå til innhold

***IKM VEKE 20***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går følte jeg ingen murringer i det hele tatt, og da begynner jeg jo å lure på om det er noe på gang inni der... Har ikke helt trua i dag! Så vi får se om det rett og slett blir tanta på meg... Menmen, det kan jo komme symptomer som får meg til å teste likevel ;)

Dere andre da? Flere som har testet? Eller kjent symptomer?

Annonse

Nå er det ikke vin som er det største problemet for meg, men halsbrannmedisinen min. Jeg har kronisk halsbrann, hver eneste dag hvis jeg ikke tar Nexium. Men det anbefales ikke å ta den under graviditet, så nå når vi prøver, så tar jeg ikke medisinen. Dermed har jeg halsbrann. Hver dag, store deler av dagen. Kan ikke si at jeg ser fram til den delen av prøveperioden og graviditeten!

Det festlige er jo at det vil være verdt det :)

Kan gaviscon vere eit alternativ? Særleg den flytande har fungert bra for meg!

Ja, brukte den sist, og den er bedre enn ingenting. Men den virker jo bare akutt og ikke mot kronisk halsbrann, så jeg må drikke den hele dagen hvis deg skal bli helt fin. Blir dyrt i 9 mnd, for jeg får ikke den på blå resept. Men, men. Det ordner seg:-)

Gratulerer alle dere med positive tester! :) Kjekt å se at det er noen av dere!

Her kom tanta for fullt i dag! Endelig! 31 dager etter utskrapning, så kroppen og syklusen er ikke helt på bærtur :) har vanligvis sykluser på 26 dager. Så nå er jeg klar for å prøve på nytt, og jeg kjenner jeg gleder meg! Blir myye sengekos nå når tanta har herjet fra seg! ;)

Annonse

Gratulerer Browneyes!! Håper vi andre kommer etter!!

Så kjipt Lillesmula! Men da er det ikke lenge til du kan hoppe til køys og prøve igjen :)

Ma er kjipe greier Bambi! Har hatt det selv før jeg fikk datteren min. Unner ingen å oppleve det!

Ellers folkens? Noen andre som har testet enda? Jeg har ikke tester i huset ellers så hadde jeg sikkert gjort det ;) Gidder ikke kjøpe før til helgen for jeg aner jo ikke når/om el var.

Takk takk! Eg er trøtt! Og murring i magen og får halsbrann når eg er svulten..og det kjenner eg att frå i fjor! Elles har vondt i korsryggen, og meir fibro-smerter enn eg pleier..men det kan jo vere tilfeldig også. Dessuten er eg svulten nesten heile tida...Konstant lyst på mat! Skal til legen i morgon, men ikkje før halv tre, går det an å levere urinprøve som blei tatt på morgonen? Då blir den jo ståande på glaset i mange timar, men eg skal på jobb heile dagen..

Takk takk! Eg er trøtt! Og murring i magen og får halsbrann når eg er svulten..og det kjenner eg att frå i fjor! Elles har vondt i korsryggen, og meir fibro-smerter enn eg pleier..men det kan jo vere tilfeldig også. Dessuten er eg svulten nesten heile tida...Konstant lyst på mat! Skal til legen i morgon, men ikkje før halv tre, går det an å levere urinprøve som blei tatt på morgonen? Då blir den jo ståande på glaset i mange timar, men eg skal på jobb heile dagen..

gratulerer så mye browneyes:D . Nyt hver en "plage" og masse lykke til:)

Gratulerer, browneyes, så kjekt :)

Jeg veksler mellom å være sikker på at det er symptomer på graviditet, og å tenke at det sikkert bare er mensmurringer. Har ømme bryster og vondter nederst i magen, men ligamentsmerter kommer vel ikke så tidlig? Jeg hadde det sist gang også, men jeg klarer ikke huske når de startet. Jeg visste jo ikke jeg var gravid før i ca uke 8, så la liksom ikke merke til ting på samme måten.

Jeg prøver å ikke håpe, men det er vanskelig, altså!!

Lykke til dere andre :)

Jeg har hatt murringee i magen og ryggen i en uke nå og i dag ømme bryst. Liker å tro det er pga graviditet men kunne i grunnen også bare være tante i anmarsj... Men ulikt meg å ha denne værkingen i mage og rygg.... IKM torsdag, lurer på om jeg har lyst til å teste på onsdag, er det for tidlig tro....? Hva med dere andre? :-)

Eg hadde garantert testa i morgon! men eg er forferdeleg dårleg til å tøyla meg sjølv då ;) Sjølv testa eg pos med CB digital fredag, IKM eigentleg i dag. Og før då hadde eg suuuupersvak på billigtest. Men tryggaste er jo IKM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...