Gå til innhold

OUL, ble terminen din flyttet?

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg snart inn til oul og er veldig spent! Gruer meg og gleder meg og håper alt står bra til med den lille. Jeg har litt uregelmessige sykluser så jeg er også spent på hva de tror terminen blir.

Hvor vanlig er det at terminen blir flyttet? Ble din flyttet frem, tilbake, ikke i det hele tatt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144039251-oul-ble-terminen-din-flyttet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde litt uregelmessige sykluser (et par dager), men var veldig sikker på når jeg hadde eggløsning. Terminen min ble flyttet frem en dag etter min regning, og tre dager frem fra legens utregning.

Lykke til på UL =) Kjenner jeg har litt lyst på flere UL bare for å se lille-jenta igjen =) Men jeg får kose meg med bildene, også nærmer det seg jo stadig til vi får møtt henne :)

En dag tilbake denne gangen, to dager tilbake forrige gang. Men det er jo bare tull, siden vi har hatt IVF og vet helt nøyaktig befruktningstidspunkt. De lovet også på sykehuset å ikke ta hensyn til ultralydterminen ved vurderinger av hvor langt svangerskapet var kommet.

Annonse

Fikk satt termin ved ultralyd i uke 13. Heldigvis ble jeg bare flyttet 2 dager tilbake denne gangen :)

På OUL rørte de ikke terminen som ble satt i uke 13 da de mente den var sikrest (haukeland). Heldigvis, for da hadde jeg blitt flyttet en hel uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...