tutster Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 hjelp,en mnd til så er det jobb igjen, jeg sliter skikkelig!! flere?
Lisse_01 Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Ja, jeg SLITER. Skal begynne 1 juni. GRINE :)
eaglebeagle Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 24 juni her - grugleder meg. Tenker det er ok med myk start føs sommeren. Går tilbake i 60 % stilling, så føler jeg fortsatt får mye tid med lillemor.
Eliane Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Hmm,skulle egentlig begynt nå i sommer, 20 juni eller noe. Men så tar pappan litt fedrekvote innimellom,jobber litt da,så tar jeg 6 uker ferie sept/okt. Hadde litt overført fra i fjor. Etter det tar vi ulønnet (jeg) ut året. Håper jeg har fått ny jobb da,har ikke lyst å tilbake på den gamle. Men gruer meg noe forferdelig ja!
Drammensjente Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Både og. Gleder meg til å jobbe, men gruer meg til å være borte fra veslemor Føler nesten en slags sorg. He he, trøster meg med at jeg har det verre enn henne.
peanutts82 Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 gruer meg masse :'( eller gruet meg masse. har tenkt å slutte. stillingen min var 50% da jeg er student i tillegg. så da fokuserer jeg på skolen og tar litt og litt mens jeg er hjemmeværende med han. klarer ikke å være borte fra han. har helt angst. han må være in nærheten av meg.
*oktobergutt 12* Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Jeg kommer til å være hjemme ut året. Så får vi jo se om vi får bhg plass i det hele tatt da..... han er født i okt.
♥Spirevipp♥ Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Enig! Gruer meg jeg også...vesla er jo bare 5 mnd gammel, og spiser fortsatt flere ganger om natten. Ikke er hun interessert i grøt heller. Hun tar kun et par skjeer, også nekter hun å åpne munnen. Puppen er fortsatt en klar favoritt.
MrsMilla Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Kan jo prøve å sende litt positive tanker til dere :-) Jeg har jobbet noen måneder etter siste permisjon nå, og det er faktisk ganske greit. Pappapermen er jo gull - da er jo minsten hjemme med pappa, og mor får middag etter endt arbeidsdag weeeeh! Så lenge minsten er under året og du ammer, så har du jo også mindre arbeidsdag med full lønn, du får jo ammefri! Faktisk ikke så ille å få satt seg ned og drukket varm kaffe og lest mail om morgenen heller :-)
Puppemamma Skrevet 18. april 2013 #10 Skrevet 18. april 2013 Vil bare informere dere om at dere har rett på ammefri i følge arbeidsmiljøloven les mer her http://ammehjelpen.no/artikkel/194/Nar-mamma-skal-jobbe-hvordan-kombinere-amming-og-jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå