Sisron Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Var på do i ste å når jeg tørket meg kom det en del utflod med 2-3 små tynne striper blod:( Noen andre som har opplevd dette? Bare kjente at jeg blei livredd,orker ikke gå igjennom ny runde med sa eller ma. Ringte til gynekologen min for å høre hva hun mente men hun var jo selvfølgelig opptatt. Så nå sitter jeg her da kjempenervøs å venter på at hun skal ringe Bare håper at det ikke er noe gale.....
Mini2012+happysurprise2013 Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Er det ikke no sånn som at hvis det tar seg opp, pg du får smerter så er det sjans for at du mister? Det pleier isåfall å ta seg opp ganske fort. Jeg har hatt mørkbrunt et par dager i uke 9, og et par dager i uke 10- ingen smerter-ingen bekymring;)
Sisron Skrevet 16. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2013 jo dei sier så.. men med en ma friskt i minne der e ikke hadde smerter i det heile tatt , men da hadde e ofte lyserød utflod+symptomene forsvant. No var det bare 2-3 pittesmå streker i utfloden når e tørka me. Men har ikke kommet noe mer å ikke smerter,heldivis. Fikk ultralyd time i morra så da får e se om alt er bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå