Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden søndags ettermiddagen har jeg hadd kraftige kynnere og falske rier, fødn mente også at jeg hadde rier på søndagskvelden. Går konstant med stikking i underlivet og blir også kraftigere inn i mellom.

Søndagskvelden var livmorhalsen enda 3 cm:(

Sliter med å sove på natten, kroppen er på en måte urolig når jeg også ikke har smerter. Ofte nedpress og stort behov for å gå på do, føler jeg har ofte avføring.

Tror jeg blir sprø om jeg skal gå slik til 26 mai. Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144039228-huff-blir-spr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de virkelig at du kommer til å gå sånn helt til 26. mai??

Oi, det var lang tid... og med så mye smerter!! Men kommer du ikke til å få mer og mer åpning da, slik at10 cm komme før 26.mai..?

Jeg har aldri hatt det sånn som deg ,men det høres fryktelig slitsomt ut...

Jordmora mente i forgje uke àt jeg ikke kommer til å gå så lenge, men de er jo selvfølgelig usikker.

Hadde en del kynnere med førstefødte men ikke slik vondt i underlivet. Babyen ligger langt ned i bekkenet og de tror hodet er festet seg.

Krysser fingrene på at det er noe pågang. De stopper ikke fødselen uansett nå fikk jeg beskjed av føden, er jo bare mitt i uke 34

Vi har termin samme dag :-)

Har masse vonde kynnere jeg også, presser skikkelig ned i bekkenet. Men mine er ikke så ofte og på langt nær regelmessige. Kommer som oftest når jeg har vært i bevegelse... Men det er nok å ha gått til kjøleskapet og tilbake til sofaen altså :-)

Krysser fingrene for at jeg ikke går helt til termin, men med min flaks så gjør jeg nok det! Var på kontroll i dag og hodet ligger godt ned i bekkenet, men det kan det jo gjøre i mange uker! Sa til legen at jeg gjerne vil ha han ut i uke 37/38 og det var helt enig i at hadde vært greit :-D

Nedpress har jeg ikke såå mye av, har det av og til, men ikke så sterkt at jeg føler behov for å krysse beina for å hindre noe i å falle ut! Stikkninger har jeg begynt med den siste uka, men bare hatt 3 episoder hvor det har vart 30-60 min hver gang.

Du er nok en del mer moden enn meg virker det sånn, så i kappløpet om hvem som føder først så vinner nok du :-)

Huff mer sutring her å, ligger med masse smerter i mage og underliv. Ikke tak men har det hele tiden, blir i ganga verre ved beveglse. Folk kommenterer at oyyy hvor magen din har sunket.

Føle meg mer eller mindre lenket til sengen. Blir det verre så må jeg sikkert ring føden

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...