LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Sitter på sofaen, og føler som om kroppen min streiker. Det verker i alle ender og bulker, og hodet er tett som en uåpnet boks med hakket tomat! Nesen, bihuler og ører er stappet full av de deiligste kroppsvæsker (beklager ) Det jeg lurer på er om dere det har noe og si for sprayen? Er jo så tett at jeg ikke klarer å snyte meg nesten. Otrevin klarer ikke jobben sin i dag... Prøvde å ringe Haugesund, men kom ikke igjennom. Håper nesten på at noen av dere har vært syke på spray, så dere kan fortelle meg at det går helt fint Sånn ellers, er livet helt vidunderlig
dincene Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Det gjør ingenting. Har selv vært det og det går fint. Du bruker jo såpass lenge sprayen at du blir nederegulert. Google på tett nese og suprecur elelr noe sånt, så får du sikkert mange som har skrevet om det. Det har vaert mye skrivet om det opp gjennom åra Men jeg er sikker på at det går bra! God bedring!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 16. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2013 Tusen takk for svar dincene. Det var godt å høre. Men nå er jeg veldig lei meg. For jeg ble så syk og fraværende ut over dagen, at jeg glemte å ta spray kl15:00. Selv om jeg har alarm på mobilen! Tok den kl20:00 Skal ringe til Haugesund i morgen å høre hva de sier om saken. Blir veldig skuffet over meg selv, visst jeg har klart å ødelegge forsøket våres nå...
Lizzy_77 Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Hei, Jeg ville ringt, best å få vite - men tror nok at dette går veien for deg :-)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 17. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2013 Takk Lizzy Jeg ble litt roligere av svaret ditt Snakket med sykepleier i dag, og hun sa at det kommer til å gå helt fint Så nå kan jeg krype under dyna med god samvittighet Nå håper jeg bare vaksinen til mannen holder! Hadde vært kjedelig med feber hos han nå rett før forsøk...
all i want is u Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 D gjør nok ingenting dersom mannen din blir syk nå hvis det er kort tid til dere skal igjennom forsøket. Problemene dukker opp dersom mannen har hatt feber lengre tid i forveien (tror det er snakk om 2-3 måneder i forveien).. Dette fordi feber påvirker spermatogenesen, altså dannelsen av sædcellene. Og de sædcellene som mannen din har per i dag ble dannet for cirka 2-3 måneder siden. Om han får feber nå vil derfor påvirke sædkvaliteten han har om 2-3 måneder... Ville bare gi beskjed om det i tilfelle d var dette du var bekymret for
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 17. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2013 Takk All i want is u Det var dette jeg og trodde. Men Sykepleieren sa virkelig i dag, at om mannen ble syk så måtte vi ringe. For da skulle vi snakke med legen... Hmmm. Kanskje de sædcellene som allerede er laget kan bli skadet ved høy feber? Dette burde jeg spurt om
all i want is u Skrevet 18. april 2013 #8 Skrevet 18. april 2013 åh, det var merkelig. ja kanskje de blir skadet av feber da. i allefall litt. men kan ikke tro at det skal ha så mye å si. hmm. nei, vi får håpe mannen din uansett ikke blir syk!! det er vel det enkleste lykke til!
Nebbdyret <3 Skrevet 18. april 2013 #9 Skrevet 18. april 2013 Jeg hadde skikkelig forkjølelse når jeg ble gravid! Kroppen jobbet kanskje hardt mot alle buseluskene så den "gadd" ikke å støte ut egget
Nebbdyret <3 Skrevet 18. april 2013 #10 Skrevet 18. april 2013 åh, det var merkelig. ja kanskje de blir skadet av feber da. i allefall litt. men kan ikke tro at det skal ha så mye å si. hmm. nei, vi får håpe mannen din uansett ikke blir syk!! det er vel det enkleste lykke til! Hei snupp! It's me!!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 18. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2013 Hehe. Nesten farlig å si sånt Nebbdyret. Nå håper jeg nesten på å være forkjølet til godt ut i mai
Nebbdyret <3 Skrevet 18. april 2013 #12 Skrevet 18. april 2013 Hehe. Nesten farlig å si sånt Nebbdyret. Nå håper jeg nesten på å være forkjølet til godt ut i mai Vi får krysse fingrene for at du blir gravid først og fremst Masse lykke til!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 18. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2013 Tusen takk Og gratulerer til deg! Ser du er kommet deg et stykke på vei til baby i armene Lykke til videre i svangerskapet Måtte det gå som en drøm
Nebbdyret <3 Skrevet 18. april 2013 #14 Skrevet 18. april 2013 Tusen takk Og gratulerer til deg! Ser du er kommet deg et stykke på vei til baby i armene Lykke til videre i svangerskapet Måtte det gå som en drøm Takk Det endte bra til slutt for oss, så hold ut
all i want is u Skrevet 19. april 2013 #15 Skrevet 19. april 2013 åh, det var merkelig. ja kanskje de blir skadet av feber da. i allefall litt. men kan ikke tro at det skal ha så mye å si. hmm. nei, vi får håpe mannen din uansett ikke blir syk!! det er vel det enkleste lykke til! Hei snupp! It's me!! hey hun så kos brukernavn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå