Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har egentlig vært veldig rolig og blid og tolmodig baby helt til for et par uker sden, da han knakk rulle-koden. Vet ikke om det har en sammenheng eller var tilfeldig, men siden da er det sutring dagen lang føler jeg! Jeg skjønner ikke hva han vil! Det hjelper ikke å rulle ham tilbake til ryggen, det kan hjelpe litt å ta ham opp og gå rundt med ham, men jeg føler at uansett hva som hjelper så hjelper det bare 5-10 minutter også er det sytring igjen..

tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje bare en liten sutre-periode? Har hatt det med min... akkurat som om han kjeder seg. Uka etter 5 mnd vaksinen var ille..... 'alt' var galt.... ;)

Skrevet

Tenner på gang kanskje?

Skrevet

Har ei på 8 mnd som bare sutrer alltid...

Misstenker at det er pga alt hun vil gjøre men ikke får til.

Hun har vært slik siden hun ble 4-5 mnd, hver gang hun knekker en kode blir det litt bedre men så begynner det igjen.

Vel og merke var jeg akkurat lik da jeg var liten og jeg ble bedre når jeg fikk bena under meg og så forsvant det stortsett når jeg var ca 3.

Hun holder på å reiser seg nå så jeg tror det blir enda bedre snart, hun har det nok bare travelt.

Det kan det hende din også har.. Eller selvfølgelig tenner... :)

Skrevet

Sånn var min og når han gjorde det. Kom seg ikke dit han ville og jeg forsto ingenting. Trøst deg med at det går over:)

Skrevet

Takk for svar! Ja,jeg mistenker at han bare er litt frustrert over alt han ikke får til..

Skrevet

Sånn var det her også...da han klarte å åle seg og komme seg dit han ville så snudde det :D

Skrevet

Sikkert litt dumt svar fra meg her men kanskje han er sulten. Kanskje han er så aktiv at han trenger mer. Det er hvertfall det eneste som stopper sutringen her om dagen+ søvn da;) hun er 5,5 mnd

Skrevet

Sikkert litt dumt svar fra meg her men kanskje han er sulten. Kanskje han er så aktiv at han trenger mer. Det er hvertfall det eneste som stopper sutringen her om dagen+ søvn da;) hun er 5,5 mnd

Ja,det er ikke sikkert det var så dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...