Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...er lik full krise! Har nettopp overlevd en times trassanfall som begynte med at jeg tørket nesen til vesletrollet - da klikket hun i vinkel og skulle ha busen sin tilbake igjen, tusen takk. Deretter gikk det bare nedover, foråsidetslik.

Noen kvelder er jeg mer takknemlig enn andre når vesletrollet endelig er i seng klokken 19 :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144039112-2%C3%A5rs-trass-og-litt-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gled deg Madolyn, her har vi trassig 2,5-åring og baby på 2 måneder.

Jeg kan ikke si annet enn at det er godt å høre at det ikke bare er meg som har sinnatagger...

Her kan det starte med at jeg henter i bhg, lillesøster hyyyyler, vi må inn for å amme, storesøster vil IKKE inn... Så er vi i gang, da kan storesøster sparke og slå og kaste seg på gulvet og hyle som em stikken gris, hun vil IKKE ha bolle, IKKE ha smoothie (Eh bestikkelser er verdt et forsøk...)...

Og så står mor og lurer på om hun skal le eller gråte og om hun skal ta seg av babyen først (hun er tross alt den hjelpesløse) eller storesøster (for p forhindre selvskading)...

Jeg har sittet ute og ammet i haglebyger før jeg så det skal jeg klare med nestemann også :P hehe! Blir nok til at jeg lager ferdig middagen og ammer et par timer i strekk for sikkerhets skyld før jeg henter i bhg. Har bæresjal også så jeg krysser fingrene for at dette skal gå bra :-)

Vi har og trass i full anmarsj i hus! Ble 2 år for en mnd siden og det var som å slå på en trass-bryter. Vi kjemper om det meste om dagene..Hyling, slåing, sparking og biting! Lillesøster på 10 mnd får gjennomgå (de blir jammen hardfør disse småsøsknene). Vi prøver å bruke forskjellige metoder, men er ikke alltid noe som hjelper. Heldigvis er hun også snill og god mellom anfallene ;) Da holder vi ut :)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...