bamby Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Fryktelig slitsomt med en lite sengeglad 5,5 åring om dagen. Har prøvd alt, bruker tid på henne før legging for roe ned alt. Spiste sammen, kledde seg kl.19, vi leste bok, fulgte ned og pusste tenner kl.1930, fikk noen bøker på siden for lese seg trett... kl.21.45 var hun oppe sist! er det mulig? håper hun sover nå, men ikke sikker, kl. er nå 22. Ja, det kan være pga lysere ute, men er mørkt der nede, hun terger meg og i går ble jeg veldig sint, noe jeg ikke liker være, jeg måtte bare stenge av for ikke eksplodere. Har prøvd uten lese, lys på/av, men da er hun mørkredd, hun finner på de utroligste ting. Nå i stad lå hun gren pga hun ikke ble 6 år før etter sommeren...huff, så trett så trett... Noen tips?
snøsnø Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Hmm -har hatt tendensene. Vi har snakket med henne om det. At det er til hennes eget beste at hun får sove en hel natt så hun ikke blir så skliten dagen etterpå (og nevner noe fint som skal skje dagen etter). Forøvrig er det sjelden noe problem. Vi er ganske aktive på ettermiddagen med å være ute osv, eller så har hun venninnebesøk og de jobber så hardt med leken sin at hun rett og slett er utslitt når kvelden kommer.
bamby Skrevet 17. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2013 Vi begynte med avkryssingsskjema, får hjerter om hun klarer uten stå opp, kryss om ikke hun klarer det, får en belønning ved full rekke hjerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå