Gå til innhold

Noen som har prøvd seg på "natron-kur" her? Hatt noe effekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver nå, en teskje natron i et glass vann morgen og kveld. Er spent på om jeg merker noe på formen, men håper på økt energi, mindre trøtthet, mindre vondter i muskler/ledd osv.. Det må jo prøves ;)

Anonym poster: f8b545e6fedd7c9520a7dab385053a4f

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, men jeg leste et godt blogginlegg for et par dager siden, som overbeviste meg fullstendig om at jeg ikke ikke trenger å prøve den kuren:)

Skrevet

Seriøst?! Sist jeg sjekket var Natron et hevemiddel... Mye sykt man skal prøve.

Skrevet

Skrevet av Gunnar tjomlid.. Pratet en del med han via sukker.no i fjor og verre idiot skal man lete lenge etter. Jeg jobber i helsevesenet og han hadde sterke meninger om mye og en del var langt ute på viddene.. En som sitter i bokseren hjemme på stua og blogger om alt mulig.. Ingen troverdighet hos meg...

Forøvrig en digresjon fra selve innlegget da jeg aldri har hørt om natron-dietten.

Anonym poster: 69d624d5e26328b9ef5a3f74a7168cc2

Skrevet

Det finnes mye skrevet om natron på nett, men fikk et lite håp og et ønske om å forsøke etter å ha lest på side to av denne. At noen har blitt bedre av natron morgen og kveld...

http://www.meforum.info/viewtopic.php?t=7508

HI

Anonym poster: e7b87bec0af60cc52cce36617f46d962

Annonse

Skrevet

Hvorfor tar du natron da, for å få en mer basisk kropp?

Tar kosttilskudd for å få det jeg, kan ikke si det har hjulpet nevneverdig på energien (jeg har ME), men jeg synes det hjelper mot muskelsmerter og stivhet i kroppen.

Jeg tar dette tilskuddet, som legen anbefalte meg, også drikker jeg et glass sitronvann (google alle de positive erfaringene folk har med det) hver morgen.

http://www.helseogkost.no/nettbutikk/skjelettet/urbase-extra-200-g-pulver

Anonym poster: 849fe2c8c8fa4f3936b750aeea429fa9

Skrevet

Ja vann med sitron eller natron, begge har vel den hensikt å nøytralisere sur ph. Jeg har ME, sliter ikke så mye med fysisk slitenhet, men konsentrasjon og hukommelse har vært på bånn i mange år. Har også muskel og leddsmerter i nakke, skuldre, rygg, armer. Veldig mye trøtt og sliten. Det koster meg lite å prøve natron. Spurte ikke etter hva andre folk tror eller ikke tror på, lurte bare på om det var andre som har prøvd det her.

HI

Skrevet

Ja vann med sitron eller natron, begge har vel den hensikt å nøytralisere sur ph. Jeg har ME, sliter ikke så mye med fysisk slitenhet, men konsentrasjon og hukommelse har vært på bånn i mange år. Har også muskel og leddsmerter i nakke, skuldre, rygg, armer. Veldig mye trøtt og sliten. Det koster meg lite å prøve natron. Spurte ikke etter hva andre folk tror eller ikke tror på, lurte bare på om det var andre som har prøvd det her.

HI

Ok, har aldri hørt om natron-kur, men det er jo natruim i det pulveret jeg tar så da blir det vel omtrent det samme. Jeg synes som sagt det hjelper på muskelsmerter og stivhet i kroppen, men ikke på energinivået.

Lykke til med forsøket da, håper du får resultatet du ønsker deg.

Skrevet

HI

Ok, har aldri hørt om natron-kur, men det er jo natruim i det pulveret jeg tar så da blir det vel omtrent det samme. Jeg synes som sagt det hjelper på muskelsmerter og stivhet i kroppen, men ikke på energinivået.

Lykke til med forsøket da, håper du får resultatet du ønsker deg.

Takk for det :). Tror vel ikke så mye på mirakel kurer, men tenker at natron koster kanskje 10-11,-? så jeg har råd til å prøve det en periode, og virker det hadde det jo vært supert.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...