Gå til innhold

Hvor mange dager igjen idag 15.04 da damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I dag er det 19 dager igjen her... 12 dager til menstermin. Har hatt vonde kynnere og mensmurringer siden søndag, tydelig at det forberedes der nede... ;) Skal til jordmor på kontroll i dag, sjekker hun modning da, eller gjøres ikke det før helt på slutten?

22 dager til termin 8. Mai i dag!!:) iikkk, så skummelt nærme mål<3

Har hatt jevnt med kynnere og nedpress, og for litt over en uke siden så var prinsessa i magen ca.2,5 kg. I følge ultralyd:) herregud, så spennende når hun har tenkt seg ut<3

14 dager igjen til termin og 3 dager igjen til storebrorens svangerskapslengde er nådd. Er så spent på hvordan lillebror ser ut og hvor stor han er :-D Storebror var 3410/52 cm og jeg er større nå så kan bli "moro" å få ut :P hehe! Har mye kynnere og litt murringer. Veldig plaget med pustebesvær på nettene og søvnmangel men håper han holder seg inne hvertfall en uke til. Er så kjedelig å miste permisjonsdager, mista 11 dager med storebror og vil jo utsette bhg-start så lenge som mulig :-)

Endret av Madolyn&Muffin

Annonse

31 dager igjen og jeg synes tid bare flyr!! Er ikke utålmodig enda og er i fin form, så selv om jeg vil at den lille godt kan komme før termin den 21.mai, så trenger h*n ikke å komme helt enda, har endel vi må ordne først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...