Gå til innhold

Hvor mange dager igjen idag 15.04 da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart ferdig med min 4.dag på overtid:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

O... Ser ut som det blir overtid på meg og.. Blæh..

Skrevet

4 dager til planlagt ks :-) gleeeeder meg :-D

Skrevet

Vi kan gå overtid sammen vi Fomle84, deler så gjerne;-)

Skrevet

30 dager igjen, men har de siste dagene add gjevne og vonde tak i magen og underliv. Så regner med det holder på å skjer noe her

Skrevet

I dag er det 19 dager igjen her... 12 dager til menstermin. Har hatt vonde kynnere og mensmurringer siden søndag, tydelig at det forberedes der nede... ;) Skal til jordmor på kontroll i dag, sjekker hun modning da, eller gjøres ikke det før helt på slutten?

Skrevet

I dag er det 16 dager igjen, 7 til menstermin :o

Skrevet

22 dager til termin 8. Mai i dag!!:) iikkk, så skummelt nærme mål<3

Har hatt jevnt med kynnere og nedpress, og for litt over en uke siden så var prinsessa i magen ca.2,5 kg. I følge ultralyd:) herregud, så spennende når hun har tenkt seg ut<3

Skrevet (endret)

14 dager igjen til termin og 3 dager igjen til storebrorens svangerskapslengde er nådd. Er så spent på hvordan lillebror ser ut og hvor stor han er :-D Storebror var 3410/52 cm og jeg er større nå så kan bli "moro" å få ut :P hehe! Har mye kynnere og litt murringer. Veldig plaget med pustebesvær på nettene og søvnmangel men håper han holder seg inne hvertfall en uke til. Er så kjedelig å miste permisjonsdager, mista 11 dager med storebror og vil jo utsette bhg-start så lenge som mulig :-)

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

12 dager til termin. Begynner å bli veldig utålmodig nå.....;)

Skrevet

31 dager igjen og jeg synes tid bare flyr!! Er ikke utålmodig enda og er i fin form, så selv om jeg vil at den lille godt kan komme før termin den 21.mai, så trenger h*n ikke å komme helt enda, har endel vi må ordne først:)

Skrevet

6 dager igjen, og er bra lei;) Fødte fire dager på overtid sist, så prøver å være tolmodig, men det er jo ikke så enkelt!

Skrevet

Blitt strippet idag. Håper på resultat. Har ny avtale på føden på termindagen lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...