Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nok engang å 'ruger' igjen, hadde helt glemt ut alle de 1000'tankene som flyr rundt i hodet frem til test dag! Synes det er beroligende å lese om dere som også sitter/ligger/ruger!

Kort om min historie: har tvillingjenter på vel 3 år, et resultat etter 2 forsøk hos Klinikk Hausken, vi valgte derfor å gå rett dit denne gangen også!

Nå holder vi på med første forsøk, kun 1 egg denne gangen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til :)

ruging er ikke bare gøy nei...

Skrevet

lykke til med ruginga :)

Skrevet

La oss ruge sammen - jeg tar gjerne imot tips - hvis du har noe som du vet funker...he he

Masse lykke til - til DEG :-)

Klem

fra

Ønskerbarn3

Skrevet

Skulle gjerne delt, men går rundt å små hissig og stressa 23 av 24 timer i døgnet. Hadde virkelig glemt ut hvor sakte tiden går fra innsett til testing!!

Synes jo det veldig artig å følge med å se alle som nettopp har hatt innsett - ser ut til at Januar 2014 blir en babyboom måned!

Sitter å lurer på om jeg skal teste "litt" før, men hvor lenge er litt før?!?

Tar imot alle tips med stooooooor glede!

Skrevet

Skulle gjerne delt, men går rundt å små hissig og stressa 23 av 24 timer i døgnet. Hadde virkelig glemt ut hvor sakte tiden går fra innsett til testing!!

Synes jo det veldig artig å følge med å se alle som nettopp har hatt innsett - ser ut til at Januar 2014 blir en babyboom måned!

Sitter å lurer på om jeg skal teste "litt" før, men hvor lenge er litt før?!?

Tar imot alle tips med stooooooor glede!

He he - i 2011 testet jeg positivt på rd.8 og i 2012 rd- 10....så det er vel litt forskjellig...jeg kommer til å se ann formen og lukte etter symptomer som vanligvis ikke er der....tror jeg...hihi

Klem

fra

ØB3 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...