Lizzy_77 Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Sitter nok engang å 'ruger' igjen, hadde helt glemt ut alle de 1000'tankene som flyr rundt i hodet frem til test dag! Synes det er beroligende å lese om dere som også sitter/ligger/ruger! Kort om min historie: har tvillingjenter på vel 3 år, et resultat etter 2 forsøk hos Klinikk Hausken, vi valgte derfor å gå rett dit denne gangen også! Nå holder vi på med første forsøk, kun 1 egg denne gangen ;-)
Tante_Esel Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 masse lykke til ruging er ikke bare gøy nei...
Ønskerbarn3 Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 La oss ruge sammen - jeg tar gjerne imot tips - hvis du har noe som du vet funker...he he Masse lykke til - til DEG :-) Klem fra Ønskerbarn3
Lizzy_77 Skrevet 16. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2013 Skulle gjerne delt, men går rundt å små hissig og stressa 23 av 24 timer i døgnet. Hadde virkelig glemt ut hvor sakte tiden går fra innsett til testing!! Synes jo det veldig artig å følge med å se alle som nettopp har hatt innsett - ser ut til at Januar 2014 blir en babyboom måned! Sitter å lurer på om jeg skal teste "litt" før, men hvor lenge er litt før?!? Tar imot alle tips med stooooooor glede!
Ønskerbarn3 Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Skulle gjerne delt, men går rundt å små hissig og stressa 23 av 24 timer i døgnet. Hadde virkelig glemt ut hvor sakte tiden går fra innsett til testing!! Synes jo det veldig artig å følge med å se alle som nettopp har hatt innsett - ser ut til at Januar 2014 blir en babyboom måned! Sitter å lurer på om jeg skal teste "litt" før, men hvor lenge er litt før?!? Tar imot alle tips med stooooooor glede! He he - i 2011 testet jeg positivt på rd.8 og i 2012 rd- 10....så det er vel litt forskjellig...jeg kommer til å se ann formen og lukte etter symptomer som vanligvis ikke er der....tror jeg...hihi Klem fra ØB3 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå