Gå til innhold

Babyen er godt ned i bekkenet og jordmor tror ikke jeg går helt til termin..Noen som har fått høre det samme og som er ved eller over termin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp.. Her lå babyen godt ned i bekkenet helt fra i hvert fall uke 34-35, førstemann ble født før termin og både lege og jordmor sa de regnet med at jeg ville føde før eller til termin.

Den gang ei :P

Du kan jo håpe, og det er sikkert ikke stor sjanse for at du går over om de sier det sånn, men ikke bygg opp all verdens med forventninger, da blir det SÅ kjipt når (hvis) det slår feil :)

Fikk høre det forgje uke år jeg var på kontroll, var da mitt i uke 33, nå sitter jeg med litt sterke kynnere/ rier, føden tror det er rier siden det kommer gjevnt og blir sterkere. Men roet seg i går, har begynt igjen å så her ventes det i spenning om det er noepå gang.

Fikk høre det i slutten av uke 37 med førstemann. Var moden med 2 cm åpning.

Gjett hvem som fikk babyen sin 16 dager OVER termin??? Da snakker vi om lei på slutten ja!!

Annonse

Med förstemann fikk jeg beskjed om at jeg kom til aa föde i löpet av en ukes tid. Det var fem uker för termin. Junior kom paa termindagen ...

Joda..for jeg fikk litt hetta nemlig..vil IKKE føde før tidligst 8.mai! :P Så godt å høre at det ikke trenger å bety noe :) Første kom 13 dager før termin..så jeg er litt innstilt på at denne er en luring som kommer etter termin, siden "alle" tror den kommer før:)

Kl.3 i natt gikk vannet!! Innlagt nå og slipper ikke ut før baby er ute :-O Stressa! 36+1 i dag..så litt tidlig, men ok.

Wow... Så spennende!!

Jeg har også fått denn beskjeden hos jm og håper at huleboeren har lyst ut litt før termin... :-)

Lykke til!! :-) om ikke lenge har du lille gullet i armene!! :-)

Annonse

Lege og jordmor sa begge uten å snakke med hverandre at jeg ikke kom til å gå til termin.Jeg var klar som de sa.Jeg gikk 11 dager over tiden!

Gratulerer så mye :-)

Send litt støv over til meg da. Jeg er i uke 35 og skulle gjerne hatt han ut om 2-3 uker :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...