Gå til innhold

Hotell på østlandet. IKKE oslo... Hjelp, skal dra i morra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Skal på tur, men vil for alt i verden unngå å bo på hotell i oslo i disse hysteriske Belieber dager...

Noen som kan hjelpe meg?

Noen som vet om noen fine hoteller langt E6 opp mot Lillehammer eller Otta? Eller næremre Oslo samme vei...

Har aldri feriert på de kantene der, og har ikke peil på hotellene...

Coop hotellkupp utgikk pga en regel om å bestille innen kl 17 dagen før ankomst...

Så da må vi finne på noen andre...

Skrevet

Losby gods. Ikke langt fra E6/ Lørenskog.

God mat, rolige omgivelser. Vært der på romantisk weekend, det var supert :-)

Anonym poster: aecfde18f6712da262ac550113daf0ce

Skrevet

Olavsgaard ligger 10 minutter kjøring unna Oslo :) Ser veldig fint ut og de har god mat :)

Kasjotten hotell på skjetten (?). De var med på ådenes makt for noen år siden så om dere like litt skumle ting er det sikkert moro ;) Ligger 15 min unna Oslo ca :)

Skrevet

Olavsgaard ligger rett ved motorveien, hotell arena i Lillestrøm, Fagerborg Lillestrøm og så ligger det noen hoteller ved Gardermoen.

Skrevet

Olavsgaard ligger 10 minutter kjøring unna Oslo :) Ser veldig fint ut og de har god mat :)

Kasjotten hotell på skjetten (?). De var med på ådenes makt for noen år siden så om dere like litt skumle ting er det sikkert moro ;) Ligger 15 min unna Oslo ca :)

Kasjotten er ikke hotell lenger.

Anonym poster: fa8a93f93c9956e4c8c07e707d9c0cc7

Skrevet

Thon hotell i Ski?

Anonym poster: fa8a93f93c9956e4c8c07e707d9c0cc7

Skrevet

Linne Hotel, ligger på Linderud (dvs utenfor sentrum og komplett belieberfritt) og ti minutter inn til sentrum med banen. Veldig fint og nyoppusset (er et Thon-hotell).

Anonym poster: 5ac838e8451b1959ce652ebe71068c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...