Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jobber som assistent i barnehage og begynner å gå tom for ideer til samlingsstund. Barna er 2-3 år. Har hatt mange sangsamlinger, men det begynner å bli litt det samme om og om igjen. Vi har også øvd en del på former og farger. Ønsker gjerne tips om det er noen som har noen gode ideer Anonym poster: 034bc21508ddb2c335f70c91fd654be4
førskolelæreren Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Jeg lagde bukkene bruse i tre små pappesker, som var forskjellige i str. Limte på en ulldott på hver og la litt gress\blomster inni boksen. Da grublet vi fæælt på hva som var inni magen til bukkene når de hadde spist seg fete Brukte en stol som bro, og under broa var trollet. (en stein som jeg hadde laget ett fjes på). Utrolig enkelt men sååå spennende for alle de små
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Teppeleken. Alle barna sitter i en ring,så går et barn ut av rommet og ett annet barn gjemmer seg under teppe,så kan barnet som gikk ut komme inn igjen og skal da gjette hvilket barn som ligger under teppe.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Takk for gode tips! Kommer garantert til å bruke begge tipsene i samlingsstund. Mulig jeg avventer litt med bukkene bruse, siden vi akkurat er "ferdige" med dette, hatt det i to mnd nå og har begynt på nytt eventyr nå. Kom gjerne med flere ideer Anonym poster: 034bc21508ddb2c335f70c91fd654be4
Gjest meg mamma? Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Takk for gode tips! Kommer garantert til å bruke begge tipsene i samlingsstund. Mulig jeg avventer litt med bukkene bruse, siden vi akkurat er "ferdige" med dette, hatt det i to mnd nå og har begynt på nytt eventyr nå. Kom gjerne med flere ideer Anonym poster: 034bc21508ddb2c335f70c91fd654be4 Kims lek - legge forskjellig ting under teppe. Fjerne en eller to ting og la barna gjette hvilken som er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå