Gå til innhold

Jeg er 174 og 54 kg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i alle innlegg her som handler om kropp og vekt sier samtlige at det er stygt, at man ser syk ut og at man må se mager ut med en sånn vekt. Er ikke så hyggelig å lese. Jeg er ikke syk, spiser normalt (ofte mer en normalt) og føler selv jeg ser flott ut. Hvorfor all den negativiteten mot slanke damer???

Anonym poster: 75106b807ecabf371f3f0dfeb6a8230d

Skrevet

Om du ser "stygg" ut eller ikke skal jeg ikke uttale meg om for jeg har jo ikke sett deg, og kropper er veldig forskjellige. De som er naturlig tynne ser som regel penere ut på lav vekt enn de som kanskje er litt større i rammen (bredere skuldre, hofter o.l.) og slanker seg ned til samme vekt.

Jeg er selv 174 cm og var mager da jeg veide 58 kg, kragebena sto ut, hoftebena sto ut, når jeg vred på overkroppen stakk ribbena ut, kinnbena sto ut osv. Jeg så slett ikke bra ut. På 63-65 kg derimot ser jeg veldig bra ut om jeg må få si det selv ;) Jeg er jo fremdeles slank, bruker str 36/38 i klær og er normalt kvinnelig, men jeg er ikke mager lenger.

At du er undervektig er det jo ingen tvil om, men om du er spinkelt bygd og naturlig tynn (liten rumpe, små pupper, smale hofter, smale skuldre osv) kan det jo godt hende du ser bra ut likevel. Men jeg vil tro at de fleste med din høyde vil være litt for mager på den vekten?

Anonym poster: 50af7255ca40a161dec3593782736c32

Skrevet

Kommer jo helt ann på hvordan kroppen er det. Selv er jeg 170 cm og 54 kg.. Jeg ser ikke bra ut når jeg har den vekta, mens venninna mi er 172 og 53 kg, hun kler vekta si veldig godt.. Jeg har et rundt hode, som gjør at det ser ut som om hodet mitt kommer til å tippe over ende når som helst, hennes hode er mer avlangt, og sitter kledelig på skuldrene.. Jeg eier ikke bryst eller rumpe lenger, mens hun har synlige bryst og rumpa ser bra ut... Så det kommer helt an på hvor det man har av fett sitter, og hvordan kroppen er formet ellers.

Anonym poster: d7d8d3121d30faec5c2dd88286bd2416

Skrevet

Ikke bry deg om dem. Misunnelse lenge leve fordi de er større og fetere. Selv høy og slank som deg:) vi kler de fleste klær bedre uten bulker overalt. Har fått med meg den " tråkkinga" på tynne damer her inne selv. Damer er sånn.....

Anonym poster: f46a9ff80c80af5901847b42a6e3fe25

Skrevet

Ifølge BMI er HI undervektig med en BMI på 17,8. Mange vil si at BMI ikke er nøyaktig, fordi kropper er så forskjellige. Men den gir en ganske bra pekepinn allikevel. Og jeg synes vel ikke at man "tråkker" så mye på såkalte tynne damer her inne...! Men jeg må jo si at jeg ikke klarer å se for meg annet enn en sykt tynn dame hvis HI sine tall stemmer! Selv er jeg 1.68 høy og har en matchvekt på 62-63 kg, MAX 65. Da er jeg slank og fin, og har passe med former. Klesstr 36/38. Er på vei ned i vekt nå, og veier for tiden 69 kg. Selv om jeg ikke føler meg vel med den vekta, VET jeg at jeg ikke er feit eller overvektig. Jeg er normalvektig. Og kunne faktisk veid enda flere kg og fremdeles vært normalvektig! Er det rart noen her inne stusser litt når man får høre høyde og vekt på flere her inne, som i utgpkt høres ufattelig tynt ut?? Jeg tråkker ikke på noen, hverken tynn eller tykk... :) og vet dere hva? Jennifer Lopez sies å ha en MEGET bra kropp, ikke sant? Bare spør mannfolka! Hun er 1,65 høy og veier 60 kg. Godt trent selvfølgelig. Ifølge flere her inne er hun litt i tyngste laget...(noe hun overhodet ikke er )....

Anonym poster: 0459eefa45d86b5f6b1b19a8a58afb32

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er sikker på at du er fin, jeg er også sikker på at jeg m samme høyde og borti dobbel vekt er fin. Men forskjellige er vi!

Skrevet

"Jennifer Lopez sies å ha en MEGET bra kropp, ikke sant? Bare spør mannfolka! Hun er 1,65 høy og veier 60 kg.

Det VET du jo ikke, da. Det stemmer garantert ikke om dette er tall hun har oppgitt selv. Folk i den bransjen overdriver i bauger og kanter. Legger til og trekker fra.

Anonym poster: f30aa8fe41ab73a0bde7343e0346a3be

Skrevet
Jennifer Lopez sies å ha en MEGET bra kropp, ikke sant? Bare spør mannfolka! Hun er 1,65 høy og veier 60 kg. Godt trent selvfølgelig. Ifølge flere her inne er hun litt i tyngste laget...(noe hun overhodet ikke er )....

Anonym poster: 0459eefa45d86b5f6b1b19a8a58afb32

Jennifer Anstion og Blake Lively anses også å ha meget bra kropp av gutta, og deres BMI ligger nok næmere HI sin BMI. Min mann synes Keira Knightly er fantastisk, hun har nok enda lavere BMI. Men han synes også at jeg er fin, med BMI på 21, og han synes mange av jentene i amerikanske so you think you can dance er flotte, også de mer lubne (men veltrente) av dem, som f.eks. hun her

600full-jeanine-mason.jpg

Anonym poster: 5c07546508078a05d428ba45ae3c4d26

Skrevet (endret)

Jeg er feit og syns vel ikke det er noe mer uthenging av tynne enn av feite. Det er litt hva man ser i debatten. Som f.eks når man prøver å bli gravid, ser man gravide "overalt".

Hva som er pent eller ikke er smak og behag. Jeg vet om veldig flotte jenter som er overvektige i følge BMI, men som ser utrolig flotte ut. Jeg tviler heller ikke på at man kan ha for lav BMI og likevel se flott, sunn og frisk ut. Det kommer an på kroppstypen.

Når det kommer til vekt, er det vel som mye annet, en gylden middelvei er idealet. De fleste syns det er flottest med en feminin, kurvet kropp. Moteverden har et annet ideal og kroppsbyggere likeså.

Vær glad i kroppen din! Om du(som du sier)ikke sulter deg er du nok akkurat passe.

Endret av salt og pepper
Skrevet

Er vel ingen som har sett deg, hi?

Det er nok lurest å overse slike innlegg som påvirker deg negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...